شمارش معکوس برای دستیابی مسی به یک رکورد تاریخی

شمارش معکوس برای دستیابی مسی به یک رکورد تاریخی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی تا ساعاتی دیگر (بامداد پنجشنبه) این فرصت را خواهد داشت تا دومین جام خود در اینتر میامی را کسب کند آن هم در حالی که مشخص نیست که آیا در فینال اوپن کاپ در فورت لودردیل مقابل هیوستون دینامو حضور خواهد داشت یا نه.

به گزارش فوتبالی، مسی بامداد پنجشنبه فرصتی دیگر را دارد تا افتخاری جدید را به دست بیاورد.  مسی در صورت کسب جام می تواند از آلوز عبور کند و به تنهایی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود. لئو و دنی با 44 جام در حال حاضر مشترکا این عنوان را در اختیار دارند.

مسی در کنار بوسکتس و آلبا رویای قهرمانی در اوپن کاپ آمریکا را در سر می پرورانند. آنها در تابستان توانستند فاتح لیگزکاپ شوند و حالا در مسیر کسب دومین جام خود قرار دارند. مسی و یارانش در ضربات پنالتی مقابل نشویل به پیروزی رسیدند و اولین جام تاریخ اینتر میامی را کسب کردند و حالا باشگاه مسی فرصتی تاریخی دارد تا جامی جدید را به دست بیاورد.

مسی که با مصدومیت در بازی چهارشنبه گذشته میان اینتر میامی و تورنتو از زمین خارج شد، هنوز نمی داند که آیا می تواند در فینال امشب حضور داشته باشد یا نه. شاید تاتا مارتینو او را روی نیمکت حفظ کند تا در صورتی که کار بازی گره خورده بود از این بازیکن بهره ببرد. جوردی آلبا نیز مصدوم است و امادگی کامل را ندارد. البته بوسکتس کاملا آماده است و مشکلی برای بازی امشب ندارد.

مسی از زمان حضورش در اینتر میامی در سیزده بازی یازده گل زده است اما فشار حضور در باشگاه آمریکایی و  تیم ملی آرژانتین باعث شده که از نظر بدنی کم بیاورد.

4125