روایت متفاوت از پیشنهاد به بیرانوند؛ با 20 میلیارد نقد استقلالی می‌شد!

روایت متفاوت از پیشنهاد به بیرانوند؛ با 20 میلیارد نقد استقلالی می‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی – معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال ماجرای پیشنهاد این باشگاه به بیرانوند و مبلغ این پیشنهاد را با جزئیات تازه‌ای توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، ماجرای پیشنهاد باشگاه استقلال به علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی و مذاکرات بین دو طرف یکی از عجیب‌ترین و پرحاشیه‌ترین ماجراهای فوتبال ایران در سال‌های اخیر است.

این اتفاق تقریبا یک هفته تمام، همه خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و رسانه‌های فضای مجازی را به خودش مشغول کرد. حجم اتفاقات در این مدت بسیار زیاد بود. در مقطعی به این مرحله رسید که انتقال بیرانوند به استقلال قطعی شده اما چند ساعت بعد بیرانوند در دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد جدیدی با این باشگاه بست.

یکی از مسائل مهم درباره این اتفاق، افشای مبلغ پیشنهادی باشگاه استقلال به بیرانوند بود. قبل از این که بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند یکی از خبرگزاری‌‌ها مدعی شد استقلال پیشنهادی 110 میلیاردی به بیرانوند داده است. اما باور این مبلغ خیلی سخت بود.

بعد از پایان ماجرا و تمدید بیرانوند با پرسپولیس باز هم صحبت‌هایی در این باره مطرح شد اما دیگر درباره مبلغ پیشنهاد صحبت زیادی مطرح نشد. تا این که بیرانوند دوشنبه به برنامه فوتبال برتر رفت و در این باره صحبت کرد.

بیرانوند گفت: «پیشنهاد قرارداد دو ساله ۱۱۰ میلیارد تومان را دادند و حاضر بودند ۴۰ میلیارد تومان از این مبلغ را به صورت نقد به خودم پرداخت کنند

اما علی امیری معاون سابق باشگاه استقلال که در متن این مذاکرات بود اعداد دیگری را مطرح کرده است. او گفته مبلغ ۱۱۰ میلیارد نبود. به گفته امیری قرار بود ۵۰ میلیارد را یک هوادار استقلالی بدهد و ۴۰ میلیارد تومان هم باشگاه استقلال دو ساله با علیرضا بیرانوند ببندد. البته فردای آن روز بیرانوند درخواست ۵ میلیارد بیشتر کرد.

امیری درباره اتفاقات بعدی هم صحبت کرده و گفته است: «به حجت کریمی گفتم چراغ خاموش جلو برود و کسی بویی از این ماجرا نبرد. جالب آن که بیرانوند درخواست ۲۰ میلیارد تومان کرده بود و باید بلافاصله این مبلغ به حسابش واریز می‌شد. من خودم اعلام کردم که حاضرم ۱۰ میلیارد تومان بدهم که بیرانوند استقلالی شود! اگر این ۲۰ میلیارد تومان به حساب بیرانوند واریز می‌شد شک نکنید او به استقلال می‌آمد. باید با این رقم او را نمک گیر می‌کردیم و به جان بچه‌ام اگر دست من بود، علیرضا بیرانوند الان با تیم استقلال تمرین می‌کرد! ای ‌کاش در تلویزیون ماجرای این بمب پرسپولیسی را لو نمی‌داد. فکر می‌کنم با رضا درویش هم تماس گرفت و از آن طرف قربان‌زاده حساس شد و ... خلاصه کلی تماس پشت سر هم که این نقل و انتقال انجام نشود

1359