نادری جایگاه ثابت خود را پس می‌گیرد؟

نادری جایگاه ثابت خود را پس می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پست دفاع چپ یکی از پرداستان‌ترین پست‌ها برای تراکتور در فصل جدید بوده است.

به گزارش فوتبالی، دفاع چپ تراکتور امسال پر از رفت و آمد و داستان برای تراکتوری‌ها بوده است. پس از اینکه تی‌تی‌ها با دو مدافع چپ فصل گذشته خود یعنی سیدابوالفضل رزاق‌پور و پوریا آریاکیا ادامه همکاری ندادند، این باشگاه اقدام به جذب سعید آقایی و محمد نادری کرد.

جذب آقایی که حواشی ریز و درشت بسیاری برای پرشورها داشت، در نهایت به فسخ قرارداد این بازیکن در لحظات آخر پنجره تابستانی نقل‌وانتقالاتی منجر شد تا محمد نادری تنها مدافع چپ تخصصی تیمش باشد. البته که تقریبا همه می‌دانند تراکتور برای ثبت قرارداد نادری چقدر به زحمت افتاد و درنهایت با ایجاد تبصره جدید توسط کارگروه قوانین نقل و انتقالات، مدافع سابق آلتای اسپور ترکیه بدون اینکه سهمیه خارجی محسوب شود، با تراکتور قرارداد بست.

با این حال مصدومیت نادری در بازی پرسپولیس و‌ کمبود بازیکن باعث شد تا پاکو خمز به یک بازیکن بومی جوان که پست تخصصی وی وینگر است، در دفاع چپ بازی دهد. سعید کریم‌آذر که فصل گذشته هم بابت بازی در این پست به سرمربی اسپانیایی توصیه شده بود، درنهایت در فصل جدید با توفیقی اجباری موفق به انجام این کار شد.

با این وجود تصور نمی‌شد پس از اتمام مصدومیت محمد نادری، باز هم پاکو خمز از بازیکن جوان خود در پست دفاع چپ استفاده کند ولی سرمربی تراکتور ترجیح داد در بازی برابر هوادار نادری را نیمکت‌نشین کرده و همچنان کریم‌آذر را در این پست به میدان بفرستد. البته خمز در دقایق پایانی نادری را وارد میدان کرد که این مدافع اشتباه بسیار تاثیرگذاری در تک به تک شدن مهاجم هوادار با حسین پورحمیدی داشت و حرص و جوش پاکو خمز را هم اواخر بازی درآورد.

حال باید منتظر ماند و دید مدافع سابق سرخابی‌ها خواهد توانست جایگاه ثابت خود را دوباره باز پس گیرد یا وی را هم باید نیمکت‌نشین جدید نیمکت پرستاره تراکتور در ادامه لیگ برتر دانست؟

1997