جانشین آنچلوتی از لیگ جزیره می‌آید؟

جانشین آنچلوتی از لیگ جزیره می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی – روبرتو دی زربی، سرمربی حال حاضر برایتون، ممکن است پس از اتمام قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید، جانشین این سرمربی ایتالیایی شود.

به گزارش فوتبالی، آینده آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو، پس از شکست 1-3 این تیم مقابل اتلتیکو مادرید در روز یکشنبه، دوباره مورد بحث قرار گرفته است. بر اساس گزارش‌ها، لوس بلانکوس پیش‌تر لیست کوتاهی برای جانشینی این سرمربی ایتالیایی که قراردادش در سال 2024 به اتمام می‌رسد، آماده کرده اند. چند نام مختلف در این لیست قرار دارند، در حالی که ژابی آلونسو، گزینه محبوب سران این تیم برای برعهده گرفتن هدایت رئالی‌ها به شمار می‌رود.

به نقل از کادنا سر، جدا از ژابی آلونسو، سران تیم مادریدی، روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون را که در فصل گذشته عملکرد درخشانی با برایتون داشت را نیز، زیر نظر دارند.

دی زربی پس از جدایی گراهام پاتر از برایتون به مقصد چلسی، سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت و این تیم را تا به پایان رساندن لیگ در رتبه ششم، هدایت کرد تا آن‌ها این فصل را در رقابت‌های لیگ اروپا حضور داشته باشند. برایتون فصل جدید لیگ جزیره را نیز بسیار خوب شروع کرده و با کسب پنج برد از شش بازی ابتدایی این رقابت‌ها، دررتبه سوم جدول جا خوش کرده است.

آنچلوتی پیش‌تر اقرار کرد که از بازگشت آلونسو به رئال مادرید، آن هم به عنوان سرمربی، خوشحال خواهد شد، در حالی که انتظار می‌رود خود او پس از اتمام قراردادش با رئال مادرید، هدایت تیم ملی برزیل را برعهده بگیرد.

2102