آنتونی آماده حضور در اداره پلیس انگلیس

آنتونی آماده حضور در اداره پلیس انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونی بازیکن منچستریونایتد آماده بازگشت به انگلیس است تا در اداره پلیس برای اتهامات خود حاضر شود.

به گزارش فوتبالی، وینگر برزیلی 23 ساله که از سوی منچستر یونایتد به طور موقت کنار گذاشته شده، ساعاتی قبل در فرودگاه سائوپائولو برای پرواز به اسپانیا و سپس منچستر حضور داشت. او در روزهای آینده با پلیس انگلیس برای رد اتهامات علیه خود ملاقات خواهد کرد. یک منبع آگاه به تلگراف گفت: " آنتونی مصمم است که هیچ اشتباهی انجام نداده است و می‌خواهد با افسران دیدار کند تا در این مورد از او سؤالاتی مطرح کنند. او چیزی برای پنهان کردن ندارد و هر چیزی را که بخواهند از جمله تلفن همراهش را هم تحویل خواهد داد. او می‌خواهد هر چه سریع‌تر تبرئه شود تا بتواند بدون هیچ مشکلی دوباره به فوتبالش ادامه دهد."

گابریلا کاوالین نامزد سابق این وینگر 85 میلیون پوندی منچستر یونایتد اتهاماتی به آنتونی برای آزار و اذیت وی در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ در هتلی در منچستر وارد کرده است. هرچند آنتونی هر گونه تخلفی را انکار می کند و در یک مصاحبه تلویزیونی که چندی پیش انجام داد گفت: "من حقیقت را می دانم و بزودی واقعیت آشکار خواهد شد. من 100 درصد مطمئن هستم که هرگز کسی را آزار نداده ام و شواهدی را هم ارائه خواهم کرد. من مطمئن هستم که هرگز مرتکب خشونت نشده ام."

فدراسیون فوتبال برزیل چندی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرده بود با توجه به اتهامات ارائه شده علیه آنتونی بازیکن باشگاه منچستر یونایتد و در دفاع از شخص مدعی، این مهاجم از لیست تیم ملی برزیل کنار گذاشته شده است. در آن زمان گاردین مدعی شد پس از اتهامات علیه آنتونی مبنی بر خشونت خانگی باشگاه منچستریونایتد تحت فشار قرار گرفت تا این بازیکن را از ترکیب تیم کنار بگذارد. پیش از این نیز میسون گرینوود بازیکن پیشین منچستریونایتد به خاطر همین اتهامات از این تیم کنار گذاشته شده بود و حتی با وجود تبرئه در دادگاه مجوز حضور دوباره در این تیم را پیدا نکرد و به ختافه اسپانیا پیوست.

۱۰۰۹