آقای گل لیگ ایتالیا به سیم آخر زد؛ اوسیمهن، اسم ناپولی را از صفحاتش حذف کرد!

آقای گل لیگ ایتالیا به سیم آخر زد؛ اوسیمهن، اسم ناپولی را از صفحاتش حذف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - وکیل ویکتور اوسیمهن اعلام کرد که این بازیکن قصد اقدامات قانونی را علیه باشگاه ناپولی دارد.

به گزارش فوتبالی، صفحه تیک تاک باشگاه ناپولی اخیرا ویدیویی را از پنالتی خراب کردن اوسیمهن در مقابل بولونیا منتشر کرده است که صدای روی این ویدئو به تمسخر مهاجم نیجریه ای می پردازد. ناپولی کمی بعد این ویدئو را حذف کرد اما در حال حاضر آتش اختلافات بالا گرفته به شکلی که اوسیمهن در اقدامی جنجالی اسم ناپولی را از کل صفحاتش حذف کرده تا نشان بدهد که چقدر از باشگاهش خشمگین است.

در حقیقت اوسیمهن که به خاطر خشم از تعویض خود در مقابل بولونیا به شدت جنجال ساز شده بود، حالا تصمیم گرفته که از ناپولی شکایت کند.  در حالی که به نظر می رسید که عذرخواهی ویکتور از رودی گارسیا سرمربی تیمش همه چیز را آرام کرده، حالا بیانیه روبرتو کالندا وکیل این بازیکن به شدت خبرساز شده است.

کالندا در پیامی گفته است:" اتفاقی که در صفحه تیک تاک ناپولی رخ داد، قابل پذیرش نیست. در ابتدا کلیپی برای تمسخر ویکتور منتشر شد و بعد از آن، این کلیپ  حذف شد. این یک مشکل جدی است که ضربه بزرگی به این بازیکن می زند و در ادامه رفتارهای ناخوشایند با بازیکنی است که تحت فشار رسانه ای قرار دارد و با اخبار جعلی مواجه است. ما این حق را برای اقدامات قانونی برای خود محفوظ نگه می داریم و هر اقدامی که لازم باشد را برای محاتفظت از ویکتور انجام می دهیم." 

در حقیقت مشخص نیست که چرا باشگاه ناپولی تصمیم گرفته که بازیکن خودش را در شبکه اجتماعی تیک تاک مسخره کند اما در فاصله یک هفته تا تقابل ناپولی و رئال حالا این جنجال می تواند به مشکلی جدی برای تیم رودی گارسیا تبدیل شود.

4125