عکس؛ حرکت دیدنی ژاوی مقابل مایورکا

عکس؛ حرکت دیدنی ژاوی مقابل مایورکا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی حال حاضر بارسلونا در بازی تیمش مقابل مایورکا نشان داد که همچنان برخی از توانایی های دوران بازیگری خود را دارد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته هفتم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و مایورکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز بود.

روی یکی از صحنه های جالب این بازی، ژاوی هرناندز در حالی که توپ به کنار خط آمده بود، پایش را بلند کرد و این توپ بلند را استوپ کرد و آن را پاس داد. ژاوی در دوران بازیگری خود یک هافبک بود و در بارسلونای گواردیولا تاثیر زیادی در موفقیت این تیم داشت. از ژاوی هرناندز به عنوان یکی از بهترین هافبک های طراح تاریخ فوتبال یاد می شود. او سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام ملت های اروپا را هم به همراه تیم ملی اسپانیا در کارنامه خود دارد.

به طور کلی کارنامه ژاوی در دوران بازیگری بسیار درخشان بوده است و او می خواهد به عنوان سرمربی بارسلونا هم چنین افتخاراتی را رقم بزند و مثل دوران بازیگری اش بارسا را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند؛ کاری که البته در شرایط مالی فعلی بارسلونا بسیار دشوار به نظر می رسد.

1470