صعود الاتحاد به مرحله بعدی جام حذفی عربستان بدون حضور بنزما

صعود الاتحاد به مرحله بعدی جام حذفی عربستان بدون حضور بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله اول از رقابت های جام حذفی عربستان صعودی، الاتحاد عربستان و الخلود به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الاتحاد عربستان موفق شد راهی مرحله بعدی رقابت ها شود و الخلود را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی ، البته پیروزی الاتحاد عربستان مقابل الخلود به آسانی اتفاق نیفتاد چرا که این بازی در وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نهایت پس از 120 دقیقه بازی، کار به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی بود که الاتحاد عربستان توانست الخلود را شکست دهد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

در این بازی کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد عربستان به خاطر مصدومیت غایب بود و حضور نداشت. الاتحاد بدون حضور بنزما توانست به دور بعدی راه پیدا کند. تک گل الاتحاد عربستان را در این بازی روبرتو دیاز در دقیقه 18 به ثمر رساند که البته این گل یک گل به خودی بود.

تک گل الخلود را هم در این بازی وازکز در دقیقه چهل به ثمر رساند. الاتحاد عربستان یکی از مدعی های قهرمانی در رقابت های جام حذفی عربستان صعودی است و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش خواهد رفت و در مرحله بعدی با کدام تیم روبرو خواهد شد.

1470