ملاقات سیدهای قدیمی؛ جلال و مهدی چند سال پس از دعوای دربی

ملاقات سیدهای قدیمی؛ جلال و مهدی چند سال پس از دعوای دربی

پایگاه خبری فوتبالی – 7 سال پس از درگیری معروف در دربی، سید جلال حسینی و سید مهمی رحمتی امروز با هم ملاقاتی دوستانه داشتند.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز و از دقایقی پیش در یک دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل هم قرار گرفتند. نکته جالب این که هر دو تیم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند

پرسپولیس دوشنبه هفته بعد باید در قطر با الدحیل بازی کند و نساجی هم سه‌شنبه هفته بعد در یک بازی دشوار در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان خواهد بود. از آنجا که لیگ برتر ایران فعلا تعطیل است مربیان این دو تیم تصمیم گرفتند با برگزاری این بازی تدارکاتی، تیم‌شان در شرایط مسابقه قرار بدهند.

قبل از شروع مسابقه، مربیان و بازیکنان دو تیم به سمت هم رفتند تا با یکدیگر خوش و بش کنند. در این زمان بود که عکاسان توانستند یکی از قاب‌های جذاب مسابقه را قبل از شروع مسابقه ثبت کنند: ملاقات سید جلال حسینی با سید مهدی رحمتی.

این دو نفر خاطرات مشترک زیادی با هم دارند. از جمله حضور در سپاهان، بازی در تیم ملی ایران و البته کنار گذاشته شدن از تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش. رحمتی قبل از جام جهانی 2014 از تیم ملی خط خورد و حسینی قبل از جام جهانی 2018.

اما آنها یک ماجرای جنجالی هم با یکدیگر داشته‌اند. ماجرایی که به دربی 84 و دربی برگشت لیگ شانزدهم برمی‌گردد. در آن بازی ابتدا پرسپولیس توسط سروش رفیعی به گل رسید اما استقلال کامبک زد و توانست در نیمه اول 3 بار دروازه پرسپولیس را باز کند

تلاش پرسپولیس برای جلوگیری از شکست در اواخر نیمه دوم بیشتر می‌شد اما استقلال خوب دفاع می‌کرد. در دقیقه 90+3 روی پرتاب اوت بلند وحید امیری، سید جلال با یک ضربه سر بالاتر از مدافعان استقلال دروازه رحمتی را باز کرد.

حسینی بعد از زدن گل به سمت داخل دروازه رفت تا توپ را به وسط زمین بیاورد اما رحمتی با شیطنت راه حسینی را سد کرد. حسینی هم به زمین خورد و درگیری میان بازیکنان دو تیم شروع شد. علیرضا فغانی هم کارت زرد دوم را به رحمتی داد و او را از زمین اخراج کرد.

برای لحظات کوتاهی سید مجید حسینی در دروازه استقلال ایستاد اما بازی با همان نتیجه 3 بر دو تمام شد. در پایان مسابقه هر دو نفر یعنی رحمتی و حسینی تاکید کردند که مشکلی با هم ندارند و آن درگیری فقط یک اتفاق فوتبالی بوده است.

امروز و حدود 7 سال پس از آن درگیری عجیب، حسینی که مربی پرسپولیس است با رحمتی که سرمربی نساجی است روبرو شد و هر دو نفر برخوردی بسیار دوستانه با هم داشتند.

1359