مدافع سابق منچستر یونایتد، سرمربی می‌شود

مدافع سابق منچستر یونایتد، سرمربی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – فیل جونز، مدافع انگلیسی، در این تابستان اولدترافورد را ترک کرد و حالا مسیر جدیدی را در دنیای فوتبال آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، فیل جونز بر روی کسب مدارک مربیگری خود کار می‌کند و در راستای مسیر جدیدی که برای خود آغاز کرده است، در دوره‌های مدرک مدیر ورزشی، شروع کرده است.

جونز 31 ساله، در سال 2011 و از تیم بلکبرن به شیاطین سرخ پیوست. او برای این تیم در 229 بازی به میدان رفت و پیش از ترک اولدترافورد در پایان این فصل و پایان قراردادش، موفق شد تا 6 گل را برای منچستر یونایتد به ثمر برساند. جونز چند فصل را با مصدومیت‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کرد، به طوری که آخرین باری که او در یک بازی برای یونایتد به میدان رفت، به برد این تیم مقابل برنتفورد در سال 2022 مربوط می‌شود.

گفته می‌شود که جونز، با سابقه 27 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس، هنوز به دوران حرفه ای خود به عنوان یک فوتبالیست، پایان نداده است و همزمان با در نظر گرفتن قدم بعدی خود، تا زمان ممکن به مسیر خود ادامه خواهد داد.

جونز در حال حاضر به عنوان بخشی از مسیر پیشرفت خود، گروهی از بازیکنان جوان باشگاه منچستر یونایتد را تحت نظر دارد تا در زمان مناسب قدم‌های بعدی را بردارد.

2102