تهدید به خودکشی، مانع جدایی بیرانوند از پرسپولیس!

تهدید به خودکشی، مانع جدایی بیرانوند از پرسپولیس!

 پایگاه خبری فوتبالی- در منتفی شدن حضور احتمالی علیرضا بیرانوند در استقلال، یک تهدید به خودکشی! هم نقش مهمی داشته است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر، سیر تا پیاز ماجرای فسخ قراردادش با پرسپولیس و همچنین احتمال حضورش در استقلال را شرح داد.

البته که او مدعی شد اصلا برنامه‌ای برای پیوستن به استقلال نداشته و فقط با مدیران پرسپولیس لج کرده بود منتها گویا خیلی‌ها از جمله نزدیکان علی بیرو، باور کرده بوند که او می‌تواند پیراهن پرسپولیس را با پیراهن استقلال عوض کند.

یکی از این افراد، پسر او یعنی طاها بوده است که به عجیب‌ترین شکل ممکن، پدرش را در آن مقطع تهدید کرده بود.

بیرانوند درباره این موضوع گفته است:" طاها در آن زمان که من فکم هنوز بسته بود و شهرستان هم بودم خیلی به من زنگ می‌زد. من رو کلی قسم می‌داد که جون مادرت این کار رو نکنی. خیلی هم حرف‌های عجیب و غریب می‌زد. مثلا می‌گفت اگر بری استقلال من خودکشی می‌کنم. من هم باهاش شوخی می‌کردم و می‌گفتم بابا اختلاف قیمت خیلی زیاده! من که تصمیم خودم را گرفته بودم اما می‌خواستم با طاها صحبت کنم ببینم نظرش چیه. بهش می‌گفتم اختلاف قیمت اینقدر هست. طاها هم می‌گفت بابا پرسپولیس اگر 60 میلیارد هم داد برو. همین‌طور تا 20 میلیارد آمد. گفتم خب 20 میلیارد که مبلغ قرارداد خودم هست. گفت بابا هیچ راهی نداری باید بری پرسپولیس. واقعا هم در نهایت همان مبلغ قرارداد خودم شد."

 

4326