ادعای ستاره میلان: به زودی قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم

ادعای ستاره میلان: به زودی قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل لیائو ستاره پرتغالی معتقد است که میلان به زودی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود و این جام، خیلی بیشتر از بازی کردن در لیگ عربستان ارزش دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم های عربستانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به سراغ ستارگان بزرگ لیگ های اروپایی رفتند و توانستند تعداد زیادی از این ستاره ها را به خاورمیانه بیاورند. اما آن ها نتوانستند رافائل لیائو را از میلان خریداری کنند، چون این ستاره پرتغالی معتقد است که کارش در اروپا هنوز تمام نشده و روسونری می تواند در آینده نزدیک به قهرمانی چمپیونز لیگ برسد. 

به نقل از سایت گل، میلان از سال 2007 دیگر نتوانسته به جام بزرگ اروپایی برسد. آن ها در فصل گذشته به مرحله نیمه نهایی رسیدند، اما نتوانستند اینتر را شکست دهند و حالا در فصل جدید نیز شروع ضعیفی داشتند و در بازی اول مقابل نیوکاسل به تساوی بدون گل رضایت دادند. لیائو به GQ گفت: "فکر می کنم باشگاه در مسیر درستی قرار دارد، ما توانستیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسیم و حالا هدف اصلی باشگاه این است که بالاتر برویم. مطمئنم که میلان به زودی قهرمان چمپیونز لیگ خواهد شد و این هدف اصلی ماست."

"عربستان؟ نمی توانید بگویید هرگز. اما میلان خیلی از من حمایت می کند و من به تازگی تمدید کرده ام. می خواهم در دو الی سه سال آینده به افتخارات بزرگی دست پیدا کنم."

4416