چرا چلسی از خرید ستاره 105 میلیونی کنار کشید؟

چرا چلسی از خرید ستاره 105 میلیونی کنار کشید؟

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش ها، چلسی هم می توانست شانس خودش را برای خرید دکلان رایس امتحان کند، اما در عوض از این رقابت کنار کشید.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تیم های آرسنال و منچسترسیتی به شدت به دنبال جذب دکلان رایس، کاپیتان فصل گذشته وستهم بودند که در نهایت، توپچی های لندن با رقم 105 میلیون پوند توانستند او را به خدمت بگیرند و سیتی را شکست دهند. اما چلسی نیز می توانست برای خرید رایس اقدام کند و حتی رایس سابقه بازی در آکادمی چلسی را نیز دارد. 

به نقل از سایت گل، اما چلسی هیچ وقت برای خرید رایس تلاش نکرد. تلگراف مدعی است که چلسی به خاطر درخواست بالای وستهم، از این رقابت کنار کشید و معتقد بود که رایس ارزش 105 میلیون پوند را ندارد. 

چلسی همچنین فرصت مذاکره کردن با جیمز مدیسون هافبک تاتنهام و جیمز وارد پراوز هافبک وستهم را داشت، اما چلسی تصمیم گرفت که برای خرید کول پالمر از منچسترسیتی اقدام کند و این در حالی ست که آن ها برای پالمر 40 میلیون خرج کردند و تاتنهام توانست مدیسون را با 20 میلیون پوند به خدمت بگیرد. همچنین آبی های لندن به جای وارد پراوز، تصمیم گرفتند 50 میلیون پوند برای رومئو لاویا 19 ساله خرج کنند.

4416