خلیلی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند

خلیلی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند

پایگاه خبری فوتبالی - از نظر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس سه امتیاز بازی با الدحیل، پرسپولیس را به لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گرداند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از شکست به النصر، حالا در شرایطی آماده سفر به قطر می‌شود که امیدوار است بتواند جلوی الدحیل، اولین سه امتیازش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را دشت کند.

محسن خلیلی صحبتهایش با فوتبالی را از امیدش به موفقیت پرسپولیس در این تورنمنت شروع کرده است:" پرسپولیس گام اول را خوب نبود، همیشه اینگونه است که تیمها سعی می‌کنند از شرایط میزبانی استفاده کنند اما ما در بازی مقابل النصر نتوانستیم از این مزیت بهره ببریم. به هر حال بازی‌ها رفت و برگشت دارد و ما فرصت جبران داریم و چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نشده است‌. باید به روبرو نگاه کنیم تا بتوانیم شکست را جبران کنیم. بازیکنان پرسپولیس، ملی‌پوش هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. به نظر من پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند."

محسن خلیلی هم مثل بسیاری از پرسپولیسی‌های دیگر، دل خوشی از نمایش شهاب زاهدی جلوی النصر ندارد:" شهاب حتما در طول هفته عملکرد خوبی داشته که کادر فنی تصمیم گرفت او را به عنوان جانشین ترابی وارد میدان کند اما زاهدی نتوانست آن جور که باید و شاید بازی کند‌ و این باعث شد که خیلی‌ها متوجه شوند که چرا او در این مدت در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور نداشته است."

درست است که علیرضا بیرانوند هر طور شده خودش را به بازی با النصر رساند اما هنوز این نگرانی وجود دارد که با توجه به نبود یک جانشین مناسب برای علی بیرو، در صورت مصدومیت او، تکلیف دروازه پرسپولیس چه خواهد شد. نظر خلیلی را درباره این موضوع بخوانید:" احمد گوهری خودش به تیم اعلام کرد که نمی‌خواهد نیمکت‌نشین باشد از طرفی اگر گوهری در فهرست بزرگسالان قرار می‌گرفت، سهمیه بازیکنان بزرگسال کم می‌شد."

خلیلی که اعتقاد دارد نبود تماشاگر در ورزشگاه آزادی، یکی از دلایل شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی به رونالدو و همبازیانش بوده، امیدوار است که شکست خانگی به النصر، در بازی با الدحیل جبران شود:" الدحیل تیم قدرتمندی است و ورزشگاهش جو جالبی دارد. امیدوارم پرسپولیس پرسپولیس برنده این بازی شود چون این ۳ امتیاز می‌تواند ما را به لیگ قهرمانان برگرداند."

به عنوان سوال آخر از مدیر آکادمی پرسپولیس شرایط آکادمی این باشگاه را پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" نگاه ما بلندمدت است. ما برنامه پنج ساله داریم. پیشرفت خوبی داشته‌ایم و دو تیم از آکادمی در صدر جدول قرار دارند. در کل نگاه آکادمی، کشف و جلب استعدادها است‌. هدف ما این است که بازیکنان خوبی را به پرسپولیس بدهیم. تاکنون ۶ بازیکن به بزرگسالان پرسپولیس داده‌ایم. جلوی النصر، ۳ بازیکنی که از آکادمی به تیم اصلی رسیده بودند، روی نیمکت حضور داشتند و این نشان می‌دهد که آکادمی راه خودش را خوب پیش رفته است."

6768