دردسر جدید تاد بولی در راه بازسازی استمفورد بریج

دردسر جدید تاد بولی در راه بازسازی استمفورد بریج

پایگاه خبری فوتبالی- بازسازی ورزشگاه 2 میلیارد پوندی چلسی پس به علت مشکلات وارد به این طرح متوقف شد.

به گزارش فوتبالی ، مالکین باشگاه چلسی برای توسعه و گسترش زمین ورزشگاه استمفورد بریج باید زمینی به ارزش 50 میلیون پوند در اطراف ورزشگاه خریداری کنند.اما این زمین شامل عمارت های تاریخی سر اسوالد استول است که در آن حدود 100 کهنه سرباز و بیوه جنگ زندگی می کنند و بسیاری برای باقی ماندن این عمارت تلاش می کنند. این افراد اکنون برای جلوگیری از فروش آن توسط متولیان خیریه Stoll که این بلوک را اداره می کنند، درخواست کمک داشته اند. اسنادی که توسط روزنامه سان منتشر شده نشان می‌دهد که این فروش جامعه محلی را دچار بحران می کند و به ساکنانی که بسیاری از آنها آسیب‌پذیر هستند و همه به کشور خود خدمت کرده‌اند، آسیب می‌رساند. 

این بلوک ضربه بزرگی به برنامه‌های جاه‌طلبانه تاد بولی، سرمایه‌دار آمریکایی و مالک باشگاه چلسی برای تغییر ابعاد ورزشگاه تیم چلسی در غرب لندن زده است. بازنشستگان نظامی که در این سایت 1.2 هکتاری زندگی می کنند، گفته اند که اگر مجوز تظاهرات خود را دریافت کنند، مقابل ساختمان باشگاه تجمع خواهند کرد. یکی از جوانترین کهنه سربازان ارتش، متیو بیگنل، 36 ساله، گفت: "مردم اینجا را ترک نخواهند کرد. آنها باید در دادگاه حاضر و اخطارهای تخلیه دریافت کنند.من در موقعیتی هستم که از نظر فیزیکی و مالی نمی توانم از پس هزینه اسکان در نقطه ای دیگر  بر بیایم و از سایر مستاجران حمایت خواهم کرد. "

اگر این سایت دو هکتاری به استمفورد بریج اضافه شود ظرفیت ورزشگاه را را از ۴۲۰۰۰ به ۵۵۰۰۰ نفر افزایش می دهد. برنامه های آقای بولی همچنین شامل ساخت دو مجسمه غول پیکر از شیر یا همان نشان باشگاه چلسی در خارج از محوطه استمفورد بریج است. اما در حال حاضر این بلوک دردسر جدیدی برای این سرمایه دار آمریکایی ایجاد کرده است.

۱۰۰۹