دیوید سیمن در کمپین آگاهی سازی بیماری های قلبی شرکت کرد

دیوید سیمن در کمپین آگاهی سازی بیماری های قلبی شرکت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید سیمن و بیش از 200 هوادار فوتبال گرد هم آمدند تا نسبت به مشکلات قلبی پنهان و تأثیر آنها بر زندگی افراد یادآوری کنند.

به گزارش فوتبالی ، این هوادارن فوتبال با صد و هشتاد صندلی ورزشگاه یک قلب زیبا در یکی از بخش های ورزشگاه کریستال پالاس ایجاد کردند که این عدد نشان دهنده تعداد جان باختگان در بریتانیا بر اثر بیماری عروق کرونر قلب در هر روز است. طبق آمار هر هشت دقیقه یک نفر به خاطر این بیماری پنهان جان خود را از دست می دهد. دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس که خود با ناراحتی قلبی زندگی می کند، در مرکز تصویر خیره کننده برای حمایت از کمپین Spotlight On بنیاد قلب بریتانیا قرار داشت و در آستانه روز جهانی قلب در روز جمعه 29 سپتامبر، تلاش داشت تا آگاهی را در مورد بیماری های پنهان قلب افزایش دهد.

این موسسه خیریه از مردم خواسته است تا داستان زندگی خود با بیماران قلبی را به اشتراک بگذارند و از طریق سایت مخصوص این موسسه، برای تحقیقات این بیماری از طریق کمک مالی یا جمع آوری کمک مالی جمع همکاری کنند. یک نظرسنجی انجام شده توسط این موسسه خیریه نشان می دهد که بیش از یک سوم یعنی حدود 36 درصد از بریتانیایی ها از بیماری عروق کرونر قلب که عامل اصلی حملات قلبی و یکی از سه علت اصلی مرگ و میر در بریتانیا است، بی اطلاع بودند. نزدیک به یک چهارم این افراد یعنی حدود 23 درصد نمی‌دانستند که می‌توانید بدون داشتن علائم فیزیکی به بیماری قلبی مبتلا شوید. اگرچه ممکن است قادر به شناسایی تمام عواملی که می تواند منجر به بیماری قلبی شود نباشیم اما عواملی مانند سیگار کشیدن، چاقی و عدم ورزش نقش اصلی را در این بیماری ایفا می کنند.

دیوید سیمن که با بیماری ضربان قلب نامنظم به نام فیبریلاسیون دهلیزی (AF) زندگی می‌کند، می‌گوید: "بیماری قلبی یکی از خطرناک ترین قاتل‌های جهان است و بدترین چیز این است که اغلب تا دیر نشده نمی‌دانید مشکلی دارید. بر اساس گزارش بنیاد قلب بریتانیا، حداقل 7.6 میلیون نفر در بریتانیا با بیماری قلبی یا گردش خون زندگی می کنند و این عامل باعث یک چهارم مرگ و میرها است.

من دوست داشتم در این کمپین اطلاع رسانی مشارکت و به افزایش آگاهی افراد کمک کنم، زیرا نه ماه پیش دچار حمله قلبی شدم، که شوک واقعی بود. در ابتدا، وقتی در بیمارستان حاضر شدم، هیچ کس باور نمی کرد که به عنوان یک ورزشکار  دچار حمله قلبی شده ام. من می‌خواستم با این کار به افزایش آگاهی در مورد تأثیر عارضه‌های قلبی کمک کنم و از کار بنیاد قلب بریتانیا برای پایانی متفاوت برای افرادی که تحت تأثیر این بیماری‌ها هستند، حمایت خواهم کرد."

۱۰۰۹