برد النصر در جام حذفی عربستان بدون حضور رونالدو

برد النصر در جام حذفی عربستان بدون حضور رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در دور اول از رقابت های جام حذفی عربستان سعودی، النصر عربستان و الاحد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر عربستان موفق شد با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

به گزارش فوتبالی ، لوییس کاسترو سرمربی النصر عربستان برای این بازی از کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابت خود استفاده نکرده بود و به او استراحت داده بود. النصر در لیگ عربستان باید به مصاف الطائی برود و کاسترو به رونالدو برای این بازی استراحت داده بود.

در این دیدار النصری ها به راحتی توانستند الاحد را شکست دهند. گل های النصر عربستان را در این بازی سادیو مانه (از روی نقطه پنالتی )، فوفانا، تالیسکا ، ایمن یحیی و سامی الناجی به ثمر رساندند. تک گل الاحد را هم کونراد میچالاک به ثمر رساندند. اختلاف سطح النصر عربستان با تیم احد در این بازی بسیار چشمگیر بود و النصری ها بدون داشتن ستاره پرتغالی به راحتی توانستند الاحد را شکست دهند.

باید دید که لوییس کاسترو در مرحله بعدی رقابت های جام حذفی عربستان سعودی از کریس رونالدو استفاده خواهد کرد یا این که همچنان قصد دارد که بدون او در این تورنمنت پیش روی کند. رونالدو در حال حاضر فرم خوبی در النصر دارد.

1470