گمانه‌زنی‌ها در مورد اینده مسی: به بارسلونا برمی‌گردد؟

گمانه‌زنی‌ها در مورد اینده مسی: به بارسلونا برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در گفتگوی اخیرش به برنامه های خود برای بعد از بازنشستگی از فوتبال، اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی 36 ساله این روزها از زندگی در آمریکا لذت می برد و بازیهای درخشانی در لیگ آمریکا داشته است.  برنده هفت توپ طلا در یازده بازی خود یازده گل برای تیم آمریکایی اینتر میامی به ثمر رسانده و اولین جام تاریخ تیمش را با کسب لیگزکاپ به دست آورده است.

مسی البته کم کم خود را برای بازنشستگی از فوتبال آماده می کند. لئو اخیرا مصاحبه ای با رسانه آرژانتینی "اولگا" داشته و در مورد برنامه های خود بعد از فوتبال گفته است:" چه کار خواهم کرد؟ نمی دانم. دوست دارم که همچنان با فوتبال در ارتباط باشم. کار کردن با بچه ها، آموزش یا سمت مدیر ورزشی را دوست دارم."

صحبت های مسی هواداران بارسلونا را به وجد آورده چرا که تصور می کنند که بهترین بازیکن تاریخ تیمشان می تواند سمت مدیر ورزشی تیمشان را به عهده بگیرد. در حال حاضر دکو هم تیمی سابق مسی در بارسلونا نقش مدیر ورزشی را در اختیار دارد اما شاید تا چند سال دیگر این سمت را در اختیار لیونل قرار بدهد. 

لیونل البته نگفته که قرار است که مدیر ورزشی بارسلونا شود اما همین چند جمله کافی بوده تا هواداران تیم کاتالان به وجد بیایند و از حالا خودشان را آماده بازگشت اسطوره تیمشان کند.

4125