علیرغم نتایج ضعیف اتحاد کلبا؛ خبری از برکناری مجیدی نیست

علیرغم نتایج ضعیف اتحاد کلبا؛ خبری از برکناری مجیدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم شروع ضعیف اتحاد کلبا در فصل جدید لیگ امارات، مدیران این تیم از سرمربی ایرانی تیمشان حمایت کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، اتحاد کلبا شروع خوبی در فصل جدید لیگ امارات نداشته و شکست سنگین 0-4 به الجزیره، دومین باخت این تیم در سه هفته ابتدایی مسابقات بوده و این تیم با یک امتیاز، در رده یازدهم جدول 14تیمی لیگ امارات قرار دارد.

بعد از شکست در برابر الجزیره چندین رسانه اماراتی و داخلی عنوان کردند که به فرهاد مجیدی اولتیماتوم داده شده و اگر شرایط این تیم بهتر نشود، احتمال تغییر کادر فنی تیم اماراتی وجود دارد. ادعایی که محمد الیماحی، رئیس باشگاه اتحاد کلبا در گفت‌وگو با نشریه «البیان»، آن را رد کرده و گفته است: مجیدی به کارش ادامه می‌دهد و ما درباره برکناری او بحثی نکرده‌ایم. باید به سرعت این باخت را فراموش کنیم چون شکست و پیروزی بخشی از فوتبال است. اتحاد کلبا می‌تواند این باخت را در هفته‌های آینده جبران کند.
بازی بعدی زردپوشان در برابر تیم رده دوازدهمی عجمان است و به نظر فرصت خوبی است تا فرهاد مجیدی بتواند با کسب یک برد، هم شرایط تیمش را تغییر دهد هم واکنشی سریع به حواشی چند روز اخیر نشان دهد.

9098