برترین نجات دروازه هفته متعلق به شجاعیان است

برترین نجات دروازه هفته متعلق به شجاعیان است

پایگاه خبری فوتبالی - داریوش شجاعیان در بازی برابر تراکتور در ثانیه‌های پایانی بازی همچون یک دروازه‌بان تیمش را نجات داد.

به گزارش فوتبالی، بازی تیم‌های هوادار و تراکتور از چارچوب هفته پنجم لیگ برتر برگزار شد که تی‌تی‌ها با تک گل عارف آقاسی بر میزبان خود غلبه کردند. دیداری که البته می‌توانست بیش از یک گل داشته باشد و در لحظات پایانی جذابیت خاصی به خود گرفته بود.

درحالی که تراکتوری‌ها با اشتباه مدافع چپ خود محمد نادری، بازیکن هوادار را تک به تک با دروازه خود دیدند، این حسین پورحمیدی بود که با واکنش به موقع خود مانع از به تساوی کشیدن بازی شد. در ادامه کرنر هواداری‌ها با بازگشت بازیکنان تراکتور درحالی که علیرضا حقیقی هم برای کمک به تیمش جلو آمده بود، به یک ضدحمله بسیار خطرناک تبدیل شد که عارف رستمی را با دروازه خالی و داریوش شجاعیان تک به تک کرد.
با این حال این داریوش شجاعیان بود که در دوئل مذکور موفق بود و‌ شوت رستمی را با پا برگرداند تا تیمش با اختلاف بیش از یک گل در خانه بازی را واگذار نکند. جالب اینکه هافبک استقلالی در دقیقه ۸۴ توسط محمود فکری به بازی فرستاده شد ولی توانست بهترین نجات دروازه هفته را به نام خود ثبت کند.

1997