زامهران: امیدوارم استقبال از نیمار بهتر از رونالدو باشد

زامهران: امیدوارم استقبال از نیمار بهتر از رونالدو باشد

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن باتجربه نساجی بازی با الهلال را سخت‌ترین بازی نساجی می‌داند.

به گزارش فوتبالی، حسین زامهران بازیکن باتجربه نساجی که پاس اولین گل آسیایی این تیم را به سیداحسان حسینی فرستاد، در گفتگو با خبرنگار “فوتبالی” درباره دیدار با بمبئی سیتی، رویارویی با الهلال، وضعیت چمن ورزشگاه آزادی، تعطیلی لیگ و موارد دیگر صحبت کرده که مشروح آن را ادامه می‌خوانید.

زامهران صحبتهایش را از بازی با بمبئبی سیتی شروع کرد: «ما برای شروع بازی‌های آسیایی لحظه‌شماری می‌کردیم. گویا تیم ممبای‌سیتی هم مجوز بازی در استادیوم اصلی خود را نگرفته بود و در شهر دیگری بازی برگزار می‌شد. در شهر پونه بازی انجام شد و همین باعث شده بود تا طرفداران این تیم نتوانند همانند همیشه حضور داشته باشند و اگر بازی در ورزشگاه خودشان بود، قطعا استادیوم پر می‌شد. بازی خیلی خوبی داشتیم و می‌خواستیم نیمه اول را کنترل کنیم چرا که شرایط جوی آن‌جا شرجی بود و چمن هم طوری بود که ما در ایران عادت نداریم و چمن خیلی خیس بود. همین باعث شد تا نیمه اول کمی محتاط بازی کنیم ولی فکر کنم در بهترین لحظه ممکن به گل رسیدیم. درنهایت با یک بازی منطقی، بازی را کنترل کردیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.»

بازیکن نساجی می‌گوید تیمش ذهنیت برد در اولین بازی آسیایی را از مدت‌ها قبل داشته است: «از دو، سه هفته قبل از آغاز بازی‌ها ذهنیت همه بازیکنان این بود که شروع خوبی داشته باشیم و با برد از هند برگردیم. این چیزی بود که همه ما می‌خواستیم، به آن فکر کردیم و در زمین برایش تلاش کردیم. شروع خوبی هم داشتیم و باعث شد تا اولین برد تاریخ نساجی در آسیا در همین بازی اول رقم بخورد.»

زامهران کیفیت تیم هندی را چنین توضیح می‌دهد: «سال‌های قبل تیم ملی هند یا نمایندگان این کشور در صورت برخورد با تیم‌های ما چهار یا پنج گل می‌خورد اما الان در ترکیبشان شش بازیکن خارجی داشتند که کیفیت خوبی داشتند. بازیکنان هندی خوبی هم داشتند که چند نفر از آن‌ها در تیم ملی کشورشان بودند و این تیم سال قبل هم قهرمان لیگ برتر هند شده بود. به نظر من اگر این‌چنین پیش برود با امکاناتی که دیدم، هند خیلی بیشتر از این‌ها پیشرفت خواهد کرد.»

بازیکن مشهدی دیدار با الهلال را سخت‌ترین بازی نساجی می‌داند: «به سخت‌ترین بازی مرحله گروهی رسیده‌ایم و قطعا با هزینه‌هایی که الهلال انجام داده، این بازی از سخت‌ترین بازی‌های ماست. بازی قبلی را مساوی کرده‌اند و باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بازی کنیم چرا که بازیکن بزرگ زیاد دارند. اگر جلوی این تیم‌ها تمرکز نداشته باشی، قطعا تنبیه خواهی شد.»

وی بابت بازی مقابل ستارگان الهلال حس دوگانه‌ای دارد: «از این بابت که فوتبال عربستان ستاره‌های دنیا را امسال جمع کرده هم خوشحالیم و هم ناراحت! در سالی که نساجی در آسیاست، تیم‌ها چنین هزینه‌ای کرده‌اند و‌ طبیعتا کار سخت می‌شود ولی از طرف دیگر بازی مقابل ستاره‌هایی مثل رونالدو، نیمار و بنزما باعث انگیزه و خوشحالی است تا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.»

زامهران درباره حواشی استقبال از کریستیانو رونالدو هم چنین نظری دارد: «امیدوارم دوباره این اتفاق نیفتد. باید خیلی بهتر مدیریت می‌شد و جایگاهی تعبیه می‌شد تا هوادار بازیکن مورد علاقه خود را ببیند نه اینکه دنبال آنها بدوند. اینکه کسی مثل نیمار و رونالدو طرفدار داشته باشند، چیز عجیبی نیست اما به نظرم باید شرایط خیلی بهتر مدیریت شود تا اتفاقاتی که در بازی با النصر افتاد، دیگر رخ ندهد.»

1997