بازی های آسیایی| منصوریان: برای کسب مدال طلا به هانگژو آمده ام

بازی های آسیایی| منصوریان: برای کسب مدال طلا به هانگژو آمده ام

پایگاه خبری فوتبالی - شهربانو منصوریان پس از شکست نماینده ترکمنستان گفت: من برای کسب مدال طلا آمده ام و امیدوارم به این مدال دست پیدا کنم.

به گزارش فوتبالی، شهربانو منصوریان پس از پیروزی بر حریف ترکمنستانی و‌ صعود به نیمه نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم، گفت: ۵ ماه داریم به سختی تمرین می کنیم دور از خانواده و الان وقت درو کردن مدال است. من امروز سعی کردم با حریفم بوکس کار کنم چون حریف اصلی من از چین است و او همیشه فیلم مبارزات من را آنالیز می کند و من نمی خواستم دستم برای او رو شود.

وی درباره شانس خود برای کسب مدال طلا، عنوان کرد: من برای کسب مدال طلا اینجا آمده ام و امیدوارم به این مدال دست پیدا کنم. من برای این مسابقات خیلی زحمت کشیدم و تمرینات سخت و آسیب های زیادی را پشت سر گذاشتم. یک کادر کامل کنارم بود. از سرمربی تیم خانم طهماسبی تا صدیقی و بقیه ارکان فدراسیون همه کنار ما بودند تا بتوانیم روی سکوی قهرمانی بایستیم.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: من هم تمام تلاشم را می‌کنم که خوش رنگ ترین مدال را بگیرم. من الان مدال برنز قطعی شده، اما دیگر به این مدال فکر نمی کنم و سعی می‌کنم برای مدال طلا بجنگم.

9989