روایت سرمربی خوشه طلایی از اتفاق عجیب لیگ یک

روایت سرمربی خوشه طلایی از اتفاق عجیب لیگ یک

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه درباره اتفاق بسیار عجیبی که قبل از بازی دیروز تیمش رخ داد، توضیحاتی داده است.

به گزارش فوتبالی، در جریان رقابت‌های دیروز لیگ یک اتفاق عجیبی افتاد که شاید بتوان گفت در فوتبال ایران بی‌سابقه بوده است. تیم خوشه طلایی ساوه که قرار بود در چارچوب هفته سوم این رقابت‌ها مقابل خلیج فارس ماهشهر به میدان برود، به دلیل مسمومیت اکثر بازیکنان خواهان لغو بازی بود که البته مورد موافقت مسئولان برگزاری مسابقه قرار نگرفت. این بازی در نهایت انجام شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید اما اینکه تیم میهمان برای این بازی چه شرایطی را تجربه کرده هم در نوع خود جالب است.

در همین وحید حمید کلهر سرمربی خوشه طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبالی ماجرا را اینطور روایت کرد: "بعد از آنکه از هتل خارج شدیم و با اتوبوس راهی ورزشگاه شدیم، دو بازیکن ما حالت تهوع گرفتند. ابتدا احتمال دادیم به خاطر گرمای هوای شهر مسجدسلیمان است و آن را جدی نگرفتیم. وارد رختکن که شدیم کم کم تعداد افرادی که حالشان بد شده افزایش پیدا کرد و متوجه شدیم که 12 بازیکن ما دچار مسمومیت شدید شده‌اند. چند دستگاه آمبولانس آمد و بازیکنان را به بیمارستان منتقل کرد."

او درباره اینکه چرا بازی لغو نشد، چنین توضیحی داد:" از ناظر لیگ و مسئولان برگزاری درخواست کردم که بازی را به روز بعد موکول کنند اما به من گفتند چون 10 بازیکن در اختیار دارم باید بازی برگزار شود. آن 10 نفر هم حالشان بد بود و فقط به بیمارستان منتقل نشده بودند. در هر حال با همان 10 بازیکن بدحال بازی را شروع کردیم. یک نیمه را 10 نفره بازی کردیم و بین دو نیمه یک بازیکن ما که از بیمارستان مرخص شده بود را اضافه کردیم و هر طور شد نیمه دوم را هم سپری کردیم. با همه این‌ها خدا کمک کرد و توانستیم یک تساوی خارج از خانه بگیریم."

به گفته کلهر، باشگاه خوشه طلایی از مدیریت هتل محل اقامت این تیم به خاطر غذای مسمومش شکایت کرده است:" تمام بازیکنان تا قبل از اعزام به ورزشگاه داخل هتل بودند و هیچکس از آنجا خارج نشد. ساعت 14 برای نهار ماکارونی، جوجه و سیب زمینی صرف شد و ساعت 15:30 قبل از حرکت به سمت ورزشگاه همه کیک و نسکافه خوردند. این تمام تغذیه بازیکنان ما در هتل بود. البته ما هم بابت این اتفاق از هتل شکایت کردیم و دادستان مسجدسلیمان به این ماجرا ورود کرده است. حتی برخی اعضای کادر فنی هم مسموم شده‌اند و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم."

6442