نگرانی هواداران اینتر میامی: مسی به فینال می‌رسد؟

نگرانی هواداران اینتر میامی: مسی به فینال می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی یک تساوی دشوار اما نه چندان جالب در مقابل اورلاندو سیتی کسب کرد. در حقیقت اینتر میامی همچنان از صعود به پلی آف فاصله دارد و نبود سه بازیکن کلیدی باعث شد تا نتوانند نمایش جالبی داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی دچار مصدومیتی جزئی است و مارتینو نمی خواست در موردش ریسک کند. جوردی آلبا دچار خستگی عضلانی است و به استراحت نیاز دارد در حالی که بوسکتس با نظر سرمربی استراحت کرد تا برای بازی فینال اوپن کاپ آماده باشد.  در حال حاضر یکی از نگرانی های هواداران اینتر میامی این است که آیا مسی را در بازی بامداد پنجشنبه مقابل هیوستون میامی در اختیار دارند یا نه.

تاتا مارتینو در پایان بازی اینتر میانی و اورلاندو در مورد شرایط مصدومان تیمش گفت:" باید با مسی صحبت کنم و از او بپرسم که چه شرایطی دارد. تصمیم آسانی نیست. به زمان نیاز است تا بهترین تصمیم را بگیرد.زخم مسی باعث می شود که احساس درد داشته باشد. دقیقا نمی دانم که مشکلش چیست چرا که اطلاعات پزشکی کافی را ندارم اما می دانم که این مصدومیت او را اذیت می کند و از نظر ذهنی نیز روی او تاثیر می گذارد. به نظرم این یک ویژگی مثبت در مورد لئو است که بداند که چه زمانی باید استراحت کند و چه زمانی می تواند بازی کند."

4125