شوک به پاری سن ژرمن: مصدومیت کیلیان امباپه چقدر جدی است؟

شوک به پاری سن ژرمن: مصدومیت کیلیان امباپه چقدر جدی است؟

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه در نیمه اول بازی پاری سن ژرمن مقابل مارسی در لیگ فرانسه، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم فرانسوی، پس از برخوردی که با لیاندرو بالردی داشت، احساس ناراحتی کرد. او از زمین خارج شد تا پزشکان درد او را مداوا کنند و سپس دوباره به زمین بازی برگشت اما کمی بعد، خود او توپ را به بیرون از زمین انداخت و سپس مستقیم به سمت رختکن رفت. مصدومیت امباپه، مشکل بزرگی برای لوییس انریکه به شمار خواهد رفت زیرا او از زمان بازگشت دوباره اش به ترکیب این تیم، نقشی بسیار محوری داشته است و در 4 بازی لوشامپیونه موفق شده تا 7 بار برای تیمش گلزنی کند.

پی اس جی پس از باخت 2-3 مقابل نیس در هفته گذشته، نیاز مبرمی به بردن مارسی داشت. آن‌ها 5 امتیاز با صدر جدول لیگ فاصله داشتند و با گلزنی زودهنگام اشرف حکیمی در دقیقه 8، شروع خوبی داشتند.

پاری سن ژرمن امیدوار است تا مصدومیت امباپه جدی نباشد اما ظاهر او اینطور نشان نمی‌داد و باید دید که اوضاع برای این مهاجم فرانسوی چگونه پیش می‌رود و آیا می‌تواند تیمش را در بازی برابر نیوکاسل در هفته دوم لیگ قهرمانان همراهی کند یا خیر. بازی اول این تیم در چمپیونز لیگ با برد 2-0 مقابل دورتموند همراه بود.

2102