بارسلونا چگونه می‌تواند ستاره این روزهای خود را حفظ کند؟

بارسلونا چگونه می‌تواند ستاره این روزهای خود را حفظ کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر ژائو کانسلو تبدیل به ستاره این روز های بارسلونا شده است چرا که این بازیکن پرتغالی در بارسا در پست مدافع راست عملکرد بسیار خوبی دارد و هم گل می زند و هم پاس گل می دهد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سلتاویگو رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. آبی و اناری پوشان در این بازی ابتدا دو گل از حریف خود عقب افتادند و پس از آن بود که به خودشان آمدند و در دقیقه پایانی توانستند سه گل به ثمر برسانند و بازی را با نتیجه سه بر دو ببرند.

گل سوم بارسلونا را در این بازی ژائو کانسلو به ثمر رساند. او همچنین پاس گل دوم بارسا را به رابرت لواندوفسکی داد. کانسلو در روز آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود که به طور قرضی از منچسترسیتی به بارسا پیوست. کانسلو ارتباط خوبی با گواردیولا ندارد و به همین دلیل جمع سیتیزن ها را ترک کرد.

اگر بارسلونا بخواهد کانسلو را به طور دائمی داشته باشد، در تابستان بعدی باید وارد مذاکره با منچستر سیتی شود و به نظر می رسد که با توجه به این که گواردیولا هم نیازی به کانسلو ندارد، بارسا بتواند با رقم 25 میلیون یورو این بازیکن را به طور دائمی خریداری کند. قرارداد فعلی کانسلو با منچسترسیتی تا سال 2027 اعتبار دارد و این بازیکن به طور قرضی برای این فصل در بارسلونا حضور دارد.

1470