بدشانسی‌های تمام‌نشدنی یحیی؛ بعد از اولونگا، کوتینیو هم به پرسپولیس رسید!

بدشانسی‌های تمام‌نشدنی یحیی؛ بعد از اولونگا، کوتینیو هم به پرسپولیس رسید!

پایگاه خبری فوتبالی– در حالی که وضعیت مصدومان پرسپولیس مشحص نیست دو بازیکن مصدوم الدحیل قطعا به بازی با شاگردان گل‌محمدی خواهند رسید.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بازی اولش در لیگ قهرمانان آسیا را در مقابل النصر عربستان با شکست به پایان برد. در این بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی با نتیجه دو بر صفر  و در ورزشگاه آزادی به النصر باختند.

البته که پرسپولیس در این بازی نمایش خوبی نداشت اما تقریبا همه روی این مساله اتفاق نظر دارند که پرسپولیس در این بازی بدشانسی‌های عجیبی هم داشت و شاید اگر این بدشانسی‌ها نبود این تیم شاید می‌توانست یک تساوی از النصر بگیرد.

بدشانسی اول مصدومیت مهدی ترابی بود که در دقیقه 5 رخ داد و پرسپولیس یکی از خطرناک‌ترین بازیکنانش را از دست داد. بدشانسی بعدی هم اخراج میلاد سرلک بود که در اوایل نیمه دوم اتفاق افتاد.

حالا پرسپولیس باید روز دهم مهر ماه در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل قطر روبرو شود. پرسپولیسی‌ها آرزو می‌کردند برای بازی با الدحیل بدشانسی دست از سر این تیم بردارد اما ظاهرا قرار نیست این اتفاق بیفتد!

هیچ کس فکر نمی‌کرد مصدومیت وحید امیری که باعث تعویضش در دقایق پایانیِ بازی با النصر شد این قدر جدی بوده باشد. اما فردای آن روز اعلام شد همسترینگ پای وحید دچار کشیدگی شده است و او حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

درباره مصدومیت ترابی هم تردیدهایی وجود دارد اما پزشکان باشگاه پرسپولیس گفته‌اند مصدومیت مچ پای این بازیکن چندان جدی نیست و او به بازی با الدحیل خواهد رسید. البته مشخص نیست که این مصدومیت دوباره برای ترابی تکرار نشود.

اما بدشانسی‌های پرسپولیس فقط این نیست. دو بازیکن سرشناس اما مصدوم الدحیل در آستانه بازی با پرسپولیس به بهبودی کامل رسیده‌اند و می‌توانند در بازی الدحیل با پرسپولیس تیم‌شان را همراهی کنند!

مایکل اولونگا مهاجم سرشناس کنیایی الدحیل که سابقه زدن گل‌های زیادی به تیم‌های ایرانی را دارد. او حتی در بازی دوستانه اخیر ایران و کنیا هم موفق شد تنها گل تیم کنیا را وارد دروازه ایران کند.

اولونگا قبل از بازی اول الدحیل در لیگ قهرمانان مقابل استقلال دوشنبه مصدوم شد و نتوانست در این بازی در ترکیب تیمش قرار بگیرد. اما امروز خبر رسید مصدومیت این بازی کاملا رفع شده و او حتی می‌تواند در بازی امروز الدحیل در لیگ ستارگان قطر مقابل الغرافه هم به زمین برود. البته این دیگر به تشخیص هرنان کرسپو سرمربی الدحیل بستگی دارد که از اولونگا استفاده کند یا نه.

اما خبر رفع مصدومیت نفر دوم برای پرسپولیسی‌ها غافاگیرکننده‌تر بود. فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی که سابقه بازی در لیورپول و بارسلونا را در کارنامه دارد روز 16 شهریور به صورت رسمی به الدحیل پیوست.

او قبل از پیوستن به الدحیل عضو باشگاه استون ویلا بود. اما در بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل اورتون دچار کشیدگی رباط شد و از بازی بیرون رفت. به نظر می‌رسید مصدومیت او خیلی جدی باشد و باعث دوری حداقل 6 ماهه‌اش از مسابقات شود.

بعد از آن بود که باشگاه الدحیل خواستار جذب کوتینیو شد و خیلی سریع کارها پیش رفت. او به قطر رفت و کارهای مربوط به مداوایش را خیلی زود شروع کرد. حالا هم خبر رسیده مصدومیتش به طور کامل رفع شده و می‌تواند در بازی با پرسپولیس در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

این هم از بدشانسی پرسپولیس است که بازیکنی که پیش‌بینی می‌شد چند ماه دور از مسابقات باشد زودتر از موعد بهبود پیدا کرده و بازی‌ با پرسپولیس می‌تواند اولین بازی او با پیراهن الدحیل باشد!

1359