بحران در بال چپ؛ احتمال غیبت دو ستاره آرسنال مقابل منچستر سیتی

بحران در بال چپ؛ احتمال غیبت دو ستاره آرسنال مقابل منچستر سیتی

پایگاه خبری فوتبالی – لیاندرو تروسارد نیز با قرار نگرفتن در لیست تیم آرسنال برای دربی حساس شمال لندن، مقابل تاتنهام، به لیست مصدومان آرسنال اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم بلژیکی 28 ساله، امیدوار بود تا با توجه به مصدومیت گابریل مارتینلی، به حضور درخشان خود در ترکیب توپچی‌ها ادامه بدهد. مارتینلی در بازی قبلی آرسنال در لیگ جزیره مقابل اورتون، دچار مصدومیتی در ناحیه همسترینگ خود شد و جای خود را به تروساردی داد که در آن بازی گل برتری توپچی‌ها را به ثمر رساند و همینطور در بازی بعدی تیمش با حضور در ترکیب اصلی، گل زیبایی را در اولین بازی آرسنال در لیگ قهرمانان مقابل پی اس وی به ثمر رساند.

گابریل مارتینلی از حضور در بازی با تاتنهام نیز عاجز بود و با پخش شدن لیست بازیکنان آرسنال برای این نبرد حساس مشخص شد که تروسارد نیز به دلیل مصدومیت از حضور در لیست آرسنال باز مانده است. مشکل او یک مشکل ماهیچه ای خفیف عنوان شده است.

این دو مهره مهم آرسنال در پست بال چپ تیم آرتتا، دست آرتتا برای پر کردن این پست مهم را بسته است و نکته مهم و البته نگران کننده بعدی برای طرفداران آرسنال، به احتمال عدم حضور آن‌ها در بازی مهم و سرنوشت ساز دو هفته دیگر توپچی‌ها مقابل منچستر سیتی مربوط می‌شود که می‌تواند برای آن‌ها بسیار گران تمام شود، البته باید منتظر اخبار تکمیلی باشگاه آرسنال در اینباره ماند.

2102