کنفرانس خبری سرمربی تاتنهام پیش از دربی لندن

کنفرانس خبری سرمربی تاتنهام پیش از دربی لندن

پایگاه خبری فوتبالی - آنژه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام می گوید که دیدار مقابل آرسنال به آن ها ثابت خواهد کرد که نسبت به فصل گذشته چه قدر بهتر شده اند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه عصر از ساعت 16:30 به وقت تهران، تیم های آرسنال و تاتنهام از چهارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. دو تیم از 5 بازی گذشته خود هر کدام 13 امتیاز کسب کرده اند و در اوج آمادگی قرار دارند.

پوستکوگلو سرمربی استرالیایی تاتنهام به خبرنگاران گفت: "از نگاه ما، این یک فرصت بسیار مناسب برای تاتنهام است و این تازه شروع ماجراست. ما می خواهیم هویت خودمان را بسازیم و سبک خاص خودمان را داشته باشیم. هیچ چیزی بزرگ تر از بازی کردن مقابل یکی از برترین تیم های حال حاضر دنیا نیست که برحسب اتفاق، آن تیم بزرگ ترین رقیب شماست. این آزمونی بزرگ برای ماست. باید پا به زمین بگذاریم و ببینیم چگونه می توانیم با آرسنال رقابت کنیم. تاکنون 5 بازی انجام داده ایم و مردم فکر می کنند که دربی لندن اولین بازی بزرگ ماست و می فهمم که چرا اینطوری فکر می کنند. اگر پیروز شویم که نشان داده ایم در مسیر درستی هستیم و اگر ببازیم، یعنی هنوز با اهداف خود فاصله زیادی داریم."

4416