سرمربی آرسنال پیش از دربی لندن: هیچی بیشتر از برد مقابل تاتنهام حال نمی‌دهد

سرمربی آرسنال پیش از دربی لندن: هیچی بیشتر از برد مقابل تاتنهام حال نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال می گوید که هیچ حسی در دنیا بیشتر از برد مقابل تاتنهام برای او ارزشمند نیست. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه، تیم های آرسنال و تاتنهام از ساعت 16:30 به وقت تهران از هفته ششم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات مقابل هم به میدان خواهند رفت. هر دو تیم لندنی در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارند و با 13 امتیاز در رده های دوم و سوم هستند. 

میکل آرتتا سرمربی توپچی های لندن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "هیچ حسی در دنیا برتر از شکست دادن تاتنهام نیست. چون می دانید که این برد چه معنی خاصی برای طرفداران و اعضای باشگاه دارد. ما می خواهیم آن ها را خوشحال کنیم. دربی همیشه خاص است. یک بازی بزرگ در شهر بزرگ. من دربی های بزرگی در کشورهای فرانسه، اسپانیا و اسکاتلند تجربه کردم و حتی با دربی لیورپول - اورتون آشنا هستم. اما این دربی لندن، واقعا تنش زاست. شما در خیابان قدم می زنید و مردم حال و هوای دربی را دارند."

"در بازی ما باید احساسات خودمان را کنترل کنیم. اتمسفر متفاوتی در ورزشگاه رقم خواهد خورد. باید انرژی بیشتری صرف کنیم. پیروزی در دربی، مسیر ما را برای رسیدن به هدف، هموار خواهد ساخت."

4416