بازیکنی که بیشترین گل را به دروازه‌بان بارسلونا زده است

بازیکنی که بیشترین گل را به دروازه‌بان بارسلونا زده است

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و سلتاویگو در ورزشگاه خانگی بارسا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از چهره های ویژه ای که در این بازی حضور دارد، یاگو آسپاس است. این مهاجم اسپانیایی به نوعی گربه سیاه مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا به حساب می آید. هیچ بازیکن به اندازه یاگو آسپاس نتوانسته است به دروازه بان آلمانی بارسلونا گلزنی کند.

یاگو آسپاس تاکنون در دوازده بازی با مارک آندره تراشتگن روبرو شده است و در این دوازده بازی موفق شده است 9 بار دروازه او را باز کند. اکنون در بازی بارسلونا و سلتاویگو در این هفته از رقابت های لالیگا، یاگو آسپاس قرار است برای سیزدهمین بار به مصاف مارک آندره تراشتگن برود و باید دید که این بار عملکردش مقابل بارسلونا و این دروازه بان آلمانی به چه شکل خواهد بود و باز هم موفق می شود دروازه او را باز کند یا خیر.

یاگو آسپاس در حال حاضر سی و شش سال سن دارد و محصول آکادمی باشگاه سلتاویگو به حساب می آید. او از سال 2015 تا به امروز به طور پیوسته در سلتاویگو بازی کرده است.

1470