ماجرای شهاب و پیراهن رونالدو؛ CR7 اجازه نداشت

ماجرای شهاب و پیراهن رونالدو؛ CR7 اجازه نداشت

پایگاه خبری فوتبالی – هر بازیکن دیگری هم جز زاهدی بود نمی‌توانست به پیراهن فوق ستاره پرتغالی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، بازی پرسپولیس و النصر حواشی زیادی داشت اما یکی از حاشیه‌هایش اتفاقی بود که بلافاصله پس از سوت پایان بازی به صدا درآمد. شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس به سمت کریستیانو رونالدو رفت تا پیراهن او را بگیرد. اما فوق ستاره پرتغالی پیراهنش را به زاهدی نداد و چند کلمه‌ای با شهاب صحبت کرد.

درخواست پیراهن رسمی است که در همه جای دنیا و در همه مسابقات مرسوم است. اما اقدام زاهدی برای گرفتن پیراهن رونالدو با واکنش تند اهالی فوتبال و حتی پرسپولیسی‌ها مواجه شد. آنها معتقدند به دلیل شکست پرسپولیس از النصر، این کار زاهدی اصلا وجهه خوبی نداشت. در فضای مجازی هم حملات زیادی علیه این بازیکن صورت گرفت.

اما سوالی که هنوز برای خیلی‌ها بی‌جواب مانده است این است که چرا رونالدو پیراهنش را به زاهدی نداد. در این باره گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته است اما واقعیت این است که رونالدو اجازه تعویض و یا اهدای پیراهن نداشت. این هم فقط مربوط به بازی با پرسپولیس نبود.

یک پروتکل تبلیغاتی بین او و باشگاه النصر وجود دارد که اجازه اهدا و یا تعویض پیراهن را به این بازیکن نمی‌دهد. حتی در بازی‌های لیگ عربستان هم این پروتکل وجود دارد و رونالدو نمی‌تواند چنین کاری انجام بدهد. گفته می‌شود این موضوع از قبل به مسئولان باشگاه پرسپولیس اطلاع داده شده بود.

حالا مشخص نیست زاهدی هم در جریان این مساله بوده یا نه. اما مهاجم پرسپولیس تلاش کرده تا شانس‌اش را برای گرفتن پیراهن رونالدو امتحان کند. تلاشی که به جایی نرسید و فقط باعث افزایش انتقادها از این بازیکن شد.

1359