فتاحی: باید هفته هفتم هم از برنامه مسابقات موقتاً برداشته شود

فتاحی: باید هفته هفتم هم از برنامه مسابقات موقتاً برداشته شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: امیدوارم کمیته مسابقات سازمان لیگ با دقت‌نظر و بررسی همه جوانب برنامه جدید مسابقات را اعلام کند تا هیچ باشگاهی بابت برنامه‌ریزی متضرر نشود و آن وقت است که عدالت میان 16 تیم لیگ برتری جاری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سعید فتاحی درباره تعویق دیدارهای هفته ششم لیگ برتر و ابهام‌هایی که درباره زمان و شکل شروع مجدد بازی‌ها وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به لغو بازی‌های هفته ششم لیگ برتر از لحاظ فنی و حرفه‌ای باید هفته هفتم هم از برنامه مسابقات موقتاً برداشته شود و تیم‌ها بعد از فیفادی از هفته ششم کار خود را در لیگ برتر از سر بگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی تیم‌ها در هفته هفتم هم بازی‌شان معوق می‌شود، اگر اکنون هفته هفتم لیگ برتر طبق برنامه قبلی برگزار و هفته هشتم به بعد از فیفادی منتقل شود، تیم‌ها در مسائل فنی، علمی و بدنسازی خود به مشکل می‌خورند و مشکلات عدیده‌ای از جمله افزایش مصدومیت‌ها برای‌شان به وجود می‌آید.

مدیر ورزشی مس رفسنجان که سال‌ها ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ را برعهده داشته است، همچنین خاطر نشان کرد: جاری شدن یکنواختی و عدالت میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر مسئله مهمی است که باید از سوی کمیته مسابقات در نظر گرفته شود. عدالت حکم می‌کند که بازی‌های لیگ برتر به طور کلی تا بعد از فیفادی مهر ماه برگزار نشود و سپس از هفته ششم از سر گرفته شود تا باشگاهی متضرر نشود و برنامه‌ریزی هفته به هفته مسابقات هم به‌هم نریزد.

فتاحی در پایان گفت: امیدوارم کمیته مسابقات سازمان لیگ با دقت‌نظر و بررسی همه جوانب برنامه جدید مسابقات را اعلام کند تا هیچ باشگاهی بابت برنامه‌ریزی متضرر نشود و آن وقت است که عدالت میان 16 تیم لیگ برتری جاری خواهد شد.

1999