مصدومیت دو بازیکن سابق رئال مادرید در سویا

مصدومیت دو بازیکن سابق رئال مادرید در سویا

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید در این فصل به سویا برگشته و به تازگی برای تیم جدیدش بازی کرده است اما به نظر می رسد که نداشتن تمرینات پیش فصل به ضرر او بوده است و به همین خاطر با مصدومیتی جزئی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، راموس و ماریانو دو بازیکن سابق رئال مادرید بعد از اتمام نقل و انتقالات تابستانی به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد به سویا ملحق شدند اما در حال حاضر هر دو مصدوم هستند و بازی تیم آندلوسی مقابل اوساسونا در ال سادار در روز شنبه را از دست داده اند. در حقیقت ماریانو دقایقی در بازی چهارشنبه گذشته سویا مقابل لانس داشت اما در تمرینات دچار مصدومیت شده است و حدود سه هفته از میادین دور خواهد بود. نبود ماریانو و راموس خبر ناخوشایندی برای مندیلیبار به شمار می رود.

البته مشکل راموس جدی به نظر نمی رسد و احتمالا در بازی سه شنبه میان سویا و آلمریا در ورزشگاه پیزخوان حضور نخواهد داشت. سوسو نیز به علت مصدومیت همچنان غایب است. لیست سویا مقابل اوساسونا بدین شرح است :  دیمیتروویچ، نایلند، ماتیاس، ناواس، خوانلو، باده، کیکه سالاس، گاتونی، پدروسا، گودلی، فرناندو، جردن، سوماره، سو، راکیتیچ، اولیور تورس، اوکامپوس، یانوزای، لاملا، لوکباکیو، رافا میر و النصیری.

4125