احتمال خداحافظی برنده دستکش طلایی لیگ جزیره از دنیای فوتبال

احتمال خداحافظی برنده دستکش طلایی لیگ جزیره از دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی – داوید دخیا بر اساس گزارش‌ها در نظر دارد تا در صورت دریافت نکردن پیشنهاد از یک تیم بزرگ، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، شماره 1 سابق منچستر یونایتد و اسپانیا، در صورت پیشنهادی که او را به گزینه اول در دروازه یک تیم باشگاه بزرگ تبدیل نکند، دستکش‌هایش را خواهد آویخت و با این بازی زیبا خداحافظی خواهد کرد. دخیا در طول پنجره تابستانی اخیر، چندین پیشنهاد را رد کرد که شامل یک پیشنهاد از لیگ عربستان می‌شد اما، پول چیزی نبوده که تصمیم گیری دخیا را تحت تاثیر بگذارد.

این دروازه بان اسپانیایی، در حال حاضر مشغول حفظ آمادگی خود است، به این امید که پیشنهادی از یک باشگاه مناسب دریافت کند که سرمربی آن هر هفته به او به عنوان انتخاب اول خود اعتماد کند. او در تابستان امسال، پس از سپری کردن 12 سال موفقیت آمیز در منچستر یونایتد که با قهرمانی در لیگ جزیره، جام حذفی، دو بار در جام اتحادیه و یک بار در لیگ اروپا همراه بود، از جمع شیاطین سرخ جدا شد و همچنان مایل است به تیمی بپیوندد که قادر به رقابت در جام‌های بزرگ باشد. گفته می‌شود که او هنوز از رفتار منچستر یونایتد در قبال خود ناامید است و قصد دارد تا بهترین تصمیم ممکن را برای آینده خود بگیرد.

2102