خبر خوش برای توپچی‌ها: کاپیتان آرسنال، یارانش را رها نخواهد کرد

خبر خوش برای توپچی‌ها: کاپیتان آرسنال، یارانش را رها نخواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه آرسنال تایید کرد که مارتین اودگارد، کاپیتان این تیم، قرارداد جدید و بلند مدتی را با توپچی‌ها به امضا رسانده است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 24 به دو سال پایانی قرارداد خود با آرسنال، وارد شده بود و مدتی بود که مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز شده بودند و به همین واسطه، تیم‌های بسیاری در سرتاسر اروپا، به شرایط این هافبک نروژی چشم دوخته بودند.

اودگارد اما تنها به ادامه دادن با تیم خود فکر می‌کرد و حالا با امضای قراردادی جدید، برای ماندن در ورزشگاه امارات تا سال 2028، متعهد شده است.

او درباره تمدید قرارداد خود گفت:" به دلایل بسیاری، امضای قرارداد جدید تصمیم واقعا آسانی برای من بود. به طور کلی، ما در حال حاضر به عنوان یک باشگاه، در حال انجام کار ویژه ای هستیم و من می‌خواهم که بخشی از آن باشم. من واقعا از اتفاقات آینده در اینجا هیجان زده هستم. من مکانی پیدا کرده ام که واقعا در آن احساس آرامش داشته باشم و آن را خانه خودم بدانم. داستان من شاید کمی متفاوت باشد زیرا از وقتی 16 سالم بود، بین باشگاه‌های مختلفی جابه جا شده ام. از روز اول در آرسنال، احساس فوق‌العاده ای داشتم و قطعا حالا اینجا خانه من است. فقط می‌خواهم از همه افرادی که در این باشگاه زحمت می‌کشند تشکر کنم و قطعا از طرفداران فوق‌العاده مان. من همچنان تمام وجودم را برای به موفقیت رساندن این باشگاه در سال‌های پیش رو، خواهم گذاشت."

2102