اشتباه بزرگ نادری از بیخ گوش تراکتور گذشت

اشتباه بزرگ نادری از بیخ گوش تراکتور گذشت

پایگاه خبری فوتبالی - اشتباه بزرگ محمد نادری در اواخر بازی با هوادار، پاکو خمز را به اوج عصبانیت رساند.

به گزارش فوتبالی، وقتی ترکیب ابتدایی تراکتور برابر هوادار اعلام شد، شاید خیلی‌ها بابت عدم حضور محمد نادری باوجود سپری شدن دوران مصدومیت این بازیکن تعجب کردند. با این حال پاکو خمز ترجیح داده بود باوجود بازیکن اسم و رسم‌داری همچون نادری، از سعید کریم‌آذر جوان در پست دفاع چپ استفاده کند که البته این جوان تبریزی هم عملکرد خوبی داشت.

با این حال حضور نادری در دقیقه ۸۸ به جای مهدی عبدی که البته با احتساب هشت دقیقه وقت اضافه، وی چیزی حدود ده دقیقه‌ای در میدان حضور داشت؛ ممکن بود با انجام اشتباه بزرگ این بازیکن، باعث از دست رفتن برد تی‌تی‌ها شود.

دقیقه ۹۶ بود که نادری پاس به عقب هم‌تیمی خود را نتوانست کنترل کند و بازیکن هوادار با توپ‌ربایی از این مدافع چپ در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت و احتمالا باید نادری از حسین پورحمیدی بسیار ممنون باشد چرا که واکنش به‌جای این سنگربان جوان مانع از فروپاشی دروازه تی‌تی‌ها در دقایق انتهایی بازی شد.

اتفاقی که حرص پاکو خمز را هم درآورده بود و سرمربی اسپانیایی بابت آن داد و بیداد راه انداخت و حتی پس از پایان بازی هم نتوانست خشم خود را بابت اتفاقی که می‌توانست سه امتیاز را از تیمش بگیرد، پنهان نگه دارد مخصوصاً که این سرمربی مدعی است وقتی خوشحال است که تیمش موقعیت چندانی به حریف ندهد و شاید این صحنه جدی‌ترین موقعیتی بود که هوادار با اشتباه بازیکنان تراکتور به دست آورده بود.

1997