شوک بزرگ به بارسلونا: مصدومیت مهاجم گرانقیمت

شوک بزرگ به بارسلونا: مصدومیت مهاجم گرانقیمت

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه مهاجم برزیلی آینده بارسلونا، بازی اتلتیکو پارانائنزه و اینترناسیونال را در دقیقه یازدهم بازی به علت مصدومیت ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم به نظر می رسد که دچار مصدومیتی شدید شده است چرا که به شدت ناراحت بود و احساس درد داشت و با کمک برانکارد از زمین خارج شد تا هم پارانائنزه و هم بارسلونا را شوکه کند. 

روکه که در سه بازی اخیرش در لیگ برزیل گل زده بود، انگیزه بالایی برای این بازی حساس داشت. مهاجم اینده بارسلونا در این فصل یازده گل در لیگ برزیل زده است. در حال حاضر بارسایی ها به شدت نگران هستند که شرایط مصدومیت این بازیکن چگونه است چرا که اگر مصدومیتش جدی باشد، سرمایه گذاری بزرگی که برای این بازیکن داشته اند، به خطر می افتد. بارسا با احتساب پاداش ها و مالیات، بیش از 70 میلیون یورو روی روکه سرمایه گذاری کرده است. 

این مهاجم هجده ساله در زمستان یا تابستان 2024 به بارسلونا ملحق می شود. اولویت ژاوی این بود که این بازیکن در همین زمستان راهی بارسلونا شود اما اگر مصدومیتش جدی باشد، ژاوی فعلا نخواهد توانست که روی او حساب کند و یکی از مهره های مهم خود را از دست خواهد داد. 

4125