دلیل بدون تماشاگر شدن دیدار مس رفسنجان و آلومینیوم

دلیل بدون تماشاگر شدن دیدار مس رفسنجان و آلومینیوم

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیأت فوتبال استان کرمان درباره دلیل عدم حضور تماشاگران در بازی مس رفسنجان و آلومینیم توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، مهدی جهانشاهی در حاشیه دیدار مس رفسنجان و آلومینیم اراک اظهار کرد: طبق مصوبه‌ای که در مراجع ذیربط امضا شده بود با توجه به اینکه استادیوم شماره دو محل تمرینی باشگاه مس رفسنجان بود و از نظر ایمنی و امنیت تماشاگران با مشکل روبروست این در حالی است که قرار بود سال گذشته استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی افزود: سال گذشته به هر نحو مسابقات برگزار شد اما امسال دو بازی داخل خانه فرصت داشتند که ورزشگاه شماره یک را برسانند. نواقص چمن این مجموعه هم برطرف شده و طبق اعلام قبلی هم قرار نبود مسابقه امروز در ورزشگاه شماره دو شهدای مس برگزار شود اما تا 48 ساعت قبل از مسابقه، مقامات محلی و استانی پذیرفتند که این مسابقه در این مجموعه برگزار شود اما بدون حضور تماشاگر.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمان در خصوص این‌که آیا مسابقه مس رفسنجان و استقلال هم در همین ورزشگاه شماره دو برگزار می‌شود یا ورزشگاه شماره یک به این مسابقه می‌رسد، گفت: این‌که ورزشگاه شرایط حضور تماشاگران را دارد در دست شورایی است که در استان تشکیل می‌شود و مقامات مسئول ذیربط اظهارنظر می‌کنند و هیات‌های فوتبال و سازمان لیگ در این زمینه دخالتی ندارند. ما منتظر اعلام نظر مقامات مسئول هستیم که بازی کجا برگزار می‌شود اما صحبتی که باشگاه مس رفسنجان و مقامات شهرستان انجام دادند این‌که قول دادند برای بازی استقلال ورزشگاه شماره یک را برسانند.

جهانشاهی افزود: یکی از دغدغه‌های ما در هیات فوتبال عدم حضور بانوان است که در رفسنجان این اتفاق رخ نداده و ما وظیفه داریم که مدافع حقوق هواداران باشیم و حق بانوان رفسنجانی است که در ورزشگاه حضور داشته باشند. اگر ورزشگاه شماره یک راه‌اندازی شود شاهد حضور بانوان خواهیم بود.

2636