لغو بازی پرسپولیس و پیکان؛ تجربه اولسان و النصر تکرار می‌شود؟

لغو بازی پرسپولیس و پیکان؛ تجربه اولسان و النصر تکرار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد پرسپولیس قرار است قبل از بازی با الدحیل همان فضایی را تجربه کند که پیش از تجربه کرد و موجب شکست در بازی مقابل اولسان هیوندای و النصر عربستان شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست خانگی مقابل النصر عربستان آغاز کرد. برخی کارشناسان و اهالی فوتبال معتقدند که بازیکنان پرسپولیس، وضعیت بدنی خوبی در این مسابقه نداشتند و این می‌تواند به دلیل دوری آنها از شرایط باشد.

پرسپولیس بعد از بازی هفته چهارم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان که روز 8 شهریور برگزار شد دیگر هیچ مسابقه‌ رسمی را انجام نداد و 20 روز بعد از آن مسابقه مقابل النصر قرار گرفت. این در حالی بود که النصر 3 روز قبل از بازی با پرسپولیس در لیگ عربستان مقابل الرائد بازی کرد.

پرسپولیس البته در فاصله 20 روزه بین مسابقه با فولاد تا النصر دو بازی دوستانه با تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی برگزار کرد اما این بازی‌ها نتوانست پرسپولیس را برای بازی با النصر آماده کند. 

مشابه همین اتفاق در سال 1399 هم برای پرسپولیس افتاده بود. در آن سال پرسپولیس قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان، 20 روز را بدون مسابقه سپری کرد و در نتیجه، بازی فینال را دو بر یک به اولسان باخت.

حالا امروز خبر رسید بازی هفته ششم پرسپولیس در لیگ مقابل پیکان لغو شده است. به این ترتیب پرسپولیس بعد از بازی با النصر هیچ بازی در لیگ انجام نمی‌دهد و بازی بعدی‌اش هم مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. البته با فاصله دو هفته‌ای.

این اتفاق نمی‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد. چون می‌تواند تجربه بازی با اولسان و النصر را تکرار کند. یعنی پرسپولیس حدود 14 روز را بدون مسابقه سپری می‌کند و سپس به قطر می‌رود تا با الدحیل بازی کند.

البته طبق خبرها قرار است پرسپولیس یک بازی دوستانه با نساجی مازندران داشته باشد اما تجربه نشان داده این بازی‌های دوستانه کمکی به پرسپولیس نمی‌کند.

1359