مسی: دوست دارم فرزند دیگری داشته باشم/ دستاورد هایم در موزه بارسلونا است

مسی: دوست دارم فرزند دیگری داشته باشم/ دستاورد هایم در موزه بارسلونا است

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی به تازگی مصاحبه‌ای با رسانه OLGA داشته است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی درباره این که روز های خود را چگونه سپری می کند گفت:" ساعت یک به خانه می روم و ناهار می خوریم و پس از آن کمی می خوابم و سپس مشغول دیدن تلویزیون می شویم. فیلم و یا سریالی که دوست داریم را می بینیم. ساعت سه به سراغ بچه هایم در مدرسه می روم و آن ها را به آکادمی باشگاه می برم."

مسی درباره اوضاعش در پی اس جی گفت:" اتفاقاتی که در پی اس جی افتاد، آن چیزی نبود که انتظارش را داشتم. من در پاریس در شرایط خوبی نبودم اما در نهایت قهرمان جام جهانی شدیم. من تنها بازیکن قهرمان جام جهانی بودم که توسط باشگاهم به رسمیت شناخته نشدم."

لئو مسی درباره رابطه اش با کیلیان امباپه گفت:" با کیلیان همان قدری رفتار خوبی داشتم که با بقیه بازیکنان و دوستانم دارم. وقتی که در فینال جام جهانی آن ها را شکست دادیم، رفتار خوبی با هم داشتیم و با هم به خوبی برخورد کردیم. به طور کلی شرایط در پاریس برای من خوب پیش نرفت."

ستاره آرژانتینی درباره زندگی در میامی گفت:" زندگی در آمریکا متفاوت است و آرامش بیشتری دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم که دیگر در اروپا نمانم. اگر چه شخصیت من به شکلی است که همیشه دوست دارم در سطح اول رقابت ها باشم اما احساس کردم که در زندگی ام نیاز به آرامش دارم. نمی دانم که سطح من پایین آمده است یا نه اما من همیشه در حال آماده سازی خودم برای بازی بعدی هستم. من در حال پیر شدن هستم و هزاران بازی را پشت سر گذاشته ام. زمان برای همه در حال سپری شدن است."

مسی درباره شرایطش در تیم ملی آرژانتین گفت:" می خواهم با شرایط و اوضاع خوبی به کوپا آمه ریکا 2024 بروم و به پس از آن فکر نمی کنم. من نظری درباره جام جهانی بعدی ندارم چرا که خیلی تا آن زمان مانده است. باید دید که احساسم در آن زمان به چه شکل خواهد بود. من به آینده فکر نمی کنم و می خواهم از فوتبال بازی کردن در زمان حال لذت ببرم. از هیچ چیز به اندازه فوتبال لذت نمی برم."

مسی درباره باشگاه بارسلونا گفت:" هر چیزی که دارم در بارسلونا در موزه باشگاه وجود دارد. توپ طلا، کفش طلا، همه چیز. من لوگوی بارسلونا را برای نشان دادن عشقم به باشگاهی که من را به چیزی که الان هستم تبدیل کرد روی ساق پایم تتو کردم. فکر می کنم پدر خوبی هستم و سعی می کنم ارزش هایی را که در جوانی به من آموخته اند، به فرزندانم منتقل کنم. من در بارسلونا بزرگ شدم و ارزش های بارسلونا بسیار مهم است."

لئو مسی درباره شبکه های اجتماعی گفت:" من به طور کلی از ایموجی استفاده نمی کنم و پیام صوتی را هم دوست ندارم و پیام های متنی را ترجیح می دهم. هیچ کدام از بچه های من هنوز تلفن همراه ندارند."

مسی درباره هو شدن توسط هواداران پی اس جی گفت:" این قضیه قابل درک بود چرا که آن ها نتوانستند قهرمان جام جهانی شوند و علت این قضیه ما بودیم."

برنده هفت جایزه توپ طلا، درباره این جایزه گفت:" توپ طلا افتخار بزرگی است اما من خوش شانس بودم که همه چیز را بردم: لیگ قهرمانان و لیگ ها، کوپا آمریکا و جام جهانی. این ها عناوین مهمی هستند."

مسی درباره بازنشستگی خود گفت:" هنوز به این فکر نکرده ام که پس از بازنشستگی چه خواهد شد. نمی خواهم به آن فکر کنم چرا که فعلا می خواهم از کاری که اکنون انجام می دهم لذت ببرم. قدم مهمی برداشتم و اروپا را ترک کردم اما فعلا نمی خواهم به قدم بعدی فکر کنم. مدیر ورزشی شدن را دوست دارم اما نمی دانم باید از کجا شروع کرد."

مسی که سه پسر دارد درباره داشتن یک فرزند دیگر گفت:" خیلی دوست دارم که یک بچه دیگر داشته باشم و باید دید که این بار دختر دار می شویم یا نه! تیاگو دوست ندارد که با عنوان "پسر مسی" شناخته شود و خطاب شود. ماتئو و تیاگو دو شخصیت متفاوت از هم دارند و چیرو هنوز کوچک است و پنج سال سن دارد."

1470