دستگیری فرد مظنون به سرقت منزل مهاجم چلسی

دستگیری فرد مظنون به سرقت منزل مهاجم چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- یک جوان ۲۳ ساله مظنون به سرقت خانه رحیم استرلینگ در زمان حضور این ستاره در جام جهانی ۲۰۲۲ در دادگاه حاضر شد.

به گزارش فوتبالی ، امیلیانو کروسی اهل  اسکس با 33 مورد اتهام برای ارتکاب سرقت مواجه است و یکی از این اتهامات مربوط به پرونده سرقت از خانه 7 میلیون پوندی ستاره انگلیسی رحیم استرلینگ در محله آکسشات در 3 دسامبر سال گذشته در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر گزارش شده است. او قرار بود در ابتدا به دادخواهی از حق خود بپردازد، اما چون وکیل دادگستری او گراهام بلور هنوز خلاصه پرونده 40 صفحه ای را بررسی نکرده بود این اتفاق صورت نگرفت. این شخص اصالتا آلبانیایی- اسکاتلندی در زمان حضور در دادگاه از مترجم استفاده می کرد.

 دادستان لورنس ایمری تا 6 اکتبر به این متهم فرصت داده  تا تمام شواهد و مدارک را برای تبرئه خود به دادگاه ارائه کند. پس از این سرقت، رحیم استرلینگ مجبور شد از قطر به انگلیس بازگردد تا در کنار خانواده‌اش باشد. این بدان معنا بود که این بازیکن 28 ساله دیدار سه شیرها مقابل سنگال در مرحله یک شانزدهم نهایی را از دست داد زیرا برای دلداری خانواده خود به کشورش برگشت. گفته می شود در این سرقت ساعت هایی به ارزش 300000 پوند و جواهراتی  به سرقت رفته است. همسر وحشت زده استرلینگ، پیج میلیان، 27 ساله از دو فرزندشان مراقبت می کرد که زنگ خطر به صدا درآمد. گزارش شده است که در آن زمان هیچ کس در خانه نبوده است، اما که به محض بازگشت همسایگان به پلیس هشدار سرقت داده شده است. پلیس منطقه معتقد است که سارق فکر می‌کرده پیج و بچه‌هایش هنوز در قطر هستند تا از استرلینگ حمایت کنند اما آنها در واقع مدت کوتاهی قبل به خانه بازگشته بودند. استرلینگ که خانه‌اش در نزدیکی زمین تمرین چلسی است، در آن زمان گفت:"من همیشه تلاش کردم تا امنیت خانواده‌ام را حفظ کنم. این چیزی است که گفتم همیشه انجام خواهم داد، بنابراین در آن زمان احساس خوبی نداشتم." اگر اتفاق بدتری می افتاد نمی توانستم خودم را  ببخشم.این ترسناک ترین اتفاقی بود که تا آن زمان تجربه کرده بودم."

۱۰۰۹