شروع و پایان طلسم 3600 دقیقه‌ای لیگ برتر با آلومینیوم

شروع و پایان طلسم 3600 دقیقه‌ای لیگ برتر با آلومینیوم

پایگاه خبری فوتبالی- سجاد شهباززاده بالاخره موفق شد طلسم طولانی‌مدت خود را بشکند.

به گزارش فوتبالی، دیدارهای امروز هفته پنجم لیگ برتر با اتفاقی ویژه همراه بود و سجاد شهباززاده توانست بعد از مدت‌ها در یک دیدار رسمی گلزنی کند. او در دقیقه 14 دیدار مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک از روی نقطه پنالتی برای مس گل زد تا اینگونه به طلسم عجیب و غریب خودش پایان دهد.

شهباززاده که به عنوان مهاجم تخصصی توانست چندین فصل در تیم‌های استقلال و سپاهان بدرخشد و حتی با پیراهن طلایی پوشان در لیگ بیستم آقای گل شود، به یکباره با افت فاحشی مواجه شد. او که لیگ بیست و دوم دوباره به جمع آبی‌های تهران برگشته بود در عین ناباوری اصلا گل نزد تا در پایان فصل و با وجود تغییر سرمربی جایی در این تیم نداشته باشد. تلخ‌ترین تصویری که از شهباززاده در ذهن هواداران استقلال نقش بسته، به بازی برگشت با نساجی در قائمشهر برمی‌گردد که او یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا شاگردان مورایس موفق به کسب برد نشوند و یکی از دلایل ناکامی آبی‌ها در دفاع از عنوان قهرمانی‌شان، توقف در آن بازی بود.

با همه این‌ها شهباززاده که چند مرتبه در بازی‌های دوستانه توانسته بود هم برای استقلال و هم برای مس رفسنجان گلزنی کند، با گلی که امروز مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند، رسما به ناکامی طولانی خود در دیدارهای رسمی پایان داد. در این بین نکته جالب توجه اینجاست که آخرین گل شهباززاده هم مقابل همین تیم اراکی زده شده بود.

در واقع سجاد شهباززاده بعد از آنکه در هفته پایانی لیگ بیست و یکم با پیراهن سپاهان توانست در تساوی یک بر یک تیمش مقابل ایرالکو گلزنی کرد، حالا بعد از گذشت بیش از 40 بازی، بار دیگر مقابل آلومینیوم پایش به گلزنی باز شد.

طلسم گلزنی شهباززاده از آغاز فصل گذشته شروع شد و او در حالی هیچ گلی نزد که تیم استقلال علاوه بر 30 هفته لیگ برتر، 6 بازی در جام حذفی انجام داد. ضمن اینکه او فصل جدید در رفسنجان هم بعد از چهار هفته توانست گل بزند تا طلسمش عملا 3614 دقیقه طول بکشد.

6442