عکس؛ کتک خوردن پدیده 16 ساله بارسلونا از هم‌تیمی هایش

عکس؛ کتک خوردن پدیده 16 ساله بارسلونا از هم‌تیمی هایش

پایگاه خبری فوتبالی - لامینه یامال، بازیکن 16 ساله بارسلونا اولین بازی خود را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است و به این ترتیب با سرعت بالایی در حال پیشرفت در دوران حرفه ای خود است.

به گزارش فوتبالی ، پس از جدایی عثمان دمبله از بارسلونا و رفتن او به پی اس جی بود که لامینه یامال توانست راهی تیم اصلی بارسلونا شود و زیر نظر ژاوی هرناندز رشد کند و به این ترتیب بتواند به ترکیب اصلی آبی و اناری پوشان برسد. این بازیکن که محصول آکادمی بارسلونا است، اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در بازی بارسلونا مقابل آنتورپ انجام داد. او البته در این بازی به طور فیکس در ترکیب آبی و اناری پوشان نبود و در دقیقه 68 بازی بود که به جای ژائو فلیکس وارد میدان شد.

بازیکنان بارسلونا پس از این که لامینه یامال اولین بازی خود را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، در اولین جلسه تمرینی پس از این بازی از خجالت او در آمدند و با تشکیل دادن تونل وحشت او را کتک زدند. در تیم های مختلف این قضیه یک امر مرسوم است که برای خوش آمد گویی و تبریک، برای یک بازیکن تونل وحشت تشکیل می شود و او را کتک می زنند!

1471