رسیدن بایرن مونیخ به بارسلونا از لحاظ شکست دادن منچستریونایتد

رسیدن بایرن مونیخ به بارسلونا از لحاظ شکست دادن منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد در ورزشگاه آلیانز آرنا در شهر مونیخ آلمان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و منچستر یونایتد را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی ، بایرن مونیخ با شکست دادن منچستر یونایتد در این بازی به تعداد شش پیروزی مقابل شیاطین سرخ دست پیدا کرد و تبدیل به تیمی شد که بیشترین تعداد پیروزی را مقابل منچستر یونایتد دارد. البته بایرن مونیخ این رکورد خود را با یک تیم دیگر شریک است و آن هم بارسلونا است.

بارسلونا هم تاکنون شش بار موفق شده است منچستر یونایتد را شکست دهد که دو بار آن هم در فینال های رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. بارسلونا یک بار در فینال سال 2009 و یک بار هم در فینال سال 2011 لیگ قهرمانان اروپا منچستر یونایتد را شکست داد. در آن زمان ها پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا بود و سر الکس فرگوسن هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشت.

به این ترتیب بایرن مونیخ و بارسلونا دو تیمی هستند که بیشتر از تیم های دیگر منچستریونایتد را شکست داده اند. آن ها هر کدام شش بار شیاطین سرخ را مغلوب خود کرده اند.

1471