نه مسی و نه هالند؛ لایق جایزه توپ طلا از نگاه ستاره پی‌اس‌جی کیست؟

نه مسی و نه هالند؛ لایق جایزه توپ طلا از نگاه ستاره پی‌اس‌جی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - اشرف حکیمی ستاره مراکشی پاریسن ژرمن می گوید که کیلیان امباپه بیشتر از لیونل مسی و ارلینگ هالند شایستگی بردن جایزه توپ طلا را دارد.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب پاریسن ژرمن موفق شد در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر از سد بروسیا دورتموند عبور کند و آغازی قدرتمندانه در این تورنمنت داشته باشد. کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، زننده دو گل پی اس جی در این بازی بودند. حالا مدافع مراکشی پاریسی ها معتقد است که نه لیونل مسی و نه ارلینگ هالند، به اندازه کیلیان امباپه لایق برنده شدن توپ طلا نیستند. 

او به BeIN Sports فرانسه گفت: "در مقایسه با کاری که او فصل گذشته برای ما انجام داد، از نظر من، کیلیان امباپه باید برنده توپ طلا شود. او یک بازیکن فوق العاده است و امیدوارم که بتواند به این جایزه مهم برسد."

از نگاه رسانه ها و روزنامه ها، در حال حاضر لیونل مسی شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبایش برای گرفتن هشتمین توپ طلایش دارد. این فوق ستاره آرژانتینی اگرچه موفق نشد فصل خوبی با پی اس جی داشته باشد، اما با آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 شد و البته ارلینگ هالند نیز فاتح 3 گانه شد و 56 گل برای سیتیزن ها به ثمر رساند.

4416