اعتراف سولسشر به اشتباه در جذب رونالدو

اعتراف سولسشر به اشتباه در جذب رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- اوله گونار سولسشر اعتراف کرد تصمیم او برای بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد یک اشتباه بزرگ بود.

به گزارش فوتبالی ، سرمربی سابق منچستریونایتد خود را مقصر اخراج از این تیم در نوامبر ۲۰۲۱ می داند. رونالدو اسطوره شیاطین سرخ در حالی در همان تابستان به منچستریونایتد پیوست که رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی آماده عقد قرارداد با او بود. سر الکس فرگوسن ستاره پرتغالی را متقاعد کرد که به اولدترافورد بازگردد جایی که او در دومین بازی خود در پیروزی 4-1 مقابل نیوکاسل دو گل زد.

 سولسشر، 50 ساله درباره بازگشت رونالدو به منچستریونایتد به نشریه The Athletic گفت: "این تصمیمی بود که رد کردن آن بسیار دشوار بود، اما اشتباه بود. زمانی که او قرارداد امضا کرد، احساس خوبی داشت و هواداران آن را در بازی نیوکاسل که اولدترافورد در حال برگزاری بود، احساس کردند. اما به مرور محبوبیت این بازیکن شروع به کاهش کرد.اوضاع درست پیش نمی رفت و من می‌توانستم این مسأله را به شکل واضح ببینیم. برخی از بازیکنان احساس کردند که باید بیشتر از رونالدو بازی می کردند و این برای من عذاب وجدان ایجاد می کرد. بازیکنان می گفتند آن‌ها که بهتر از رونالدو هستند، زیرا او فقط منافع شخصی را در نظر دارد و این یک ویروس برای تیم ما بود."

 سولسشر همچنین مدعی شد که برخی از بازیکنان حاضر به تمرین یا بازی زیر نظر او نشدند. سولسشر در این مور اظهار داشت: "وقتی برخی گفتند که بازی نمی‌کنند یا تمرین نمی‌کنند، بسیار ناامید می شدم. وقتی گروهی دارید، نیاز دارید که همه به یک با یک هدف واحد باشند." اوله در آن زمان هرگز گلیزرها مالکان باشگاه منچستر یونایتد را مورد انتقاد قرار نداد و حالا مخالفت بازیکنان با تصمیماتش را آشکار کرده است. مهاجم سابق یونایتد فاش کرد در آن زمان برای جذب ارلینگ هالند و مویزس کایسدو درخواست داده بود و هری کین و جود بلینگهام را هم مدنظر داشته اما این انتقالات هیچ وقت رخ نداد.

۱۰۰۹