عکس؛ سقوط هوادار لیدز از روی سکوهای ورزشگاه

عکس؛ سقوط هوادار لیدز از روی سکوهای ورزشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از هواداران لیدز یونایتد در جریان بازی چهارشنبه شب مقابل هال سیتی غرق در خون شد.

 

به گزارش فوتبالی ، طبق گزارش سان زمانی که این مرد حامی لیدز از روی نرده های کنار سکوی تماشاگران سقوط کرد و روی زمین افتاد دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و صورت شد. لیدزیونایتد حاضر در چمپیونشیپ روز چهارشنبه به ورزشگاه رقیب خود هال سیتی رفت تا سومین برد فصل خود را ثبت کند. اما مردان دانیل فارک در هامبرساید در کسب برد ناکام بودند. 

در این دیدار پس از اینکه جو رودون کارت قرمز گرفت، تیم لیدز یونایتد حدود سی دقیقه از بازی را با ده نفر بازی کردند. و این تیم نتوانست حتی با آمار 17 شوت به دروازه گل بزند و در نهایت سوت پایان بازی با تساوی ۰-۰ به صدا درآمد. آنها در برخی لحظات خوش شانس بودند که بازی را نباختند به خصوص موقعیتی که آداما ترائوره از هال سیتی در لحظات پایانی بازی به دست آورد اما با خوش شانسی تیم لیدزیونایتد به گل تبدیل نشد. هواداران لیدز در تمام طول بازی با سرود مخصوص این تیم و شعارهای گوناگون از تیم خود حمایت کردند. اما یکی از همین هواداران در حین شادی و تشویق تیم خود به علت سقوط از روی سکو و برخورد به نرده و زمین زخمی و صورت اون خون آلود شد. طبق گزارش ها، او روی بنری که طرفداران را از زیر تلویزیون ورزشگاه جدا می کرد سقوط کرده است.

در این عکس، مرد در حالی که دستانش را در هوا تکان می دهد، از نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه کمک می گیرد. در این تصویر خون روی صورت او مشخص است و از کناره صورتش پایین می ریزد. در نهایت با اقدام به موقع نیروهای پزشکی اعلام شد که او در شرایط مناسبی است و دچار مشکل حادی نشده است.

۱۰۰۹