خودداری سرمربی منچستریونایتد از سرزنش کردن دروازه‌بانش

خودداری سرمربی منچستریونایتد از سرزنش کردن دروازه‌بانش

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد معتقد است که آندره اونانا تنها مقصر شکست شیاطین سرخ مقابل بایرن مونیخ نیست.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و منچستریونایتد در استادیوم آلیانتس آرنا مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، باواریایی ها با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسیدند. این سومین شکست متوالی و چهارمین باخت شیاطین سرخ در فصل جدید بود.

به نقل از سایت گل، بعد از پایان بازی، آندره اونانا اعتراف کرد که روی اشتباه او، بایرن به گل رسیده و مقصر اصلی این شکست، اوست، اما تن هاگ بعد از بازی گفت: "ناامید و ناراحتیم، چون می توانستیم یک امتیازی بگیریم. وقتی شما 3 گل در زمین بایرن مونیخ به ثمر می رسانید، لایق گرفتن یک امتیاز هستید. ما در دوره سختی هستیم و خیلی چیزها علیه ماست. در 3 بازی گذشته مقابل تیم های بسیار قوی به میدان رفته ایم."

"مصاحبه اونانا تحسین برانگیز بود، اما مشکل ما تیمی است. همه اشتباه می کنند، اما شما باید یاد بگیرید که چگونه دوباره بلند شوید. اگر یک بازیکن اشتباه می کند، باید آن را فراموش کنید. امشب شخصیت یونایتد را نشان دادیم، اما متاسفانه دست خالی به منچستر برمی گردیم."

4416