سانداى زنان در تسخير خواهران منصوريان

سانداى زنان در تسخير خواهران منصوريان

پايگاه خبرى فوتبالى- نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی به طور رسمی از روز اول مهر ماه به میزبانی شهر هانگژو در کشور چین آغاز می‌شود و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، پیکارهای ووشو این بازی‌ها از روز دوم لغایت ۶ مهرماه پیگیری خواهد شد و تيم ملى ووشو ايران با ١٣ ورزشكار در دو بخش ساندا و تالو شركت خواهد كرد.

اما نكته ويژه براى تيم ملى ووشو در بخش سانداى زنان است. جايى كه فقط دو ملى پوش زن به اين مسابقات اعزام شده اند. شهربانو و الهه منصوريان دو ورزشكار سانداى زنان ايران در اين رقابت ها هستند تا هم چون دوره گذشته باز هم آنها را در تركيب تيم ملى ببينيم. دوره قبل بازى هاى آسيايى هر دو خواهر در فينال مغلوب شدند و حالا براى جبران شكست دوره قبل به اين مسابقات مى روند. سهيلا منصوريان هم به عنوان كادر فنى به اين مسابقات اعزام شده است.

همچنين سانداى زنان در كنار تيم مردان، آبان ماه بايد به مسابقات جهانى كه بالاترين سطح مسابقات ووشو است اعزام شود. جايى كه در سه وزن، ورزشكاران زن ايران بايد رقابت كنند.

الهه و سهيلا منصوريان از حالا براى اين مسابقات انتخاب شده اند و شهربانو هم بايد در انتخابى مقابل صديقه دريايى شركت كند. هرچند شهربانو ديدار اول انتخابى مقابل دريايى را شكست خورده است و اميدوار است دو ديدار ديگر را پيروز شود تا هر ٣ خواهر راهى آمريكا شوند.

٦٠٠١